Ga naar inhoud

VSync op Radeon 9200SE


Aanbevolen berichten

Hallo allen , ik heb een vraag. Wanneer ik VSync aanzet op mijn ATI Radeon 9200SE Grafische kaart , Spelen spelen goed , en snel af. Als ik Vsync uitzet gaat alles haperen enzo... Nu is mijn vraag , is het logisch dat alles door Vsync beter draait>? En wat is VSync precies eigenlijk? Alvast Bedankt iedereen. Ik heb namelijk heel veel dingen over dat Vsync gehoord , vandaar :wink:
Link naar reactie
Off-topic verwijderd, slow-chatten doe je maar elders niet hier op dit forum. V-Sync is inderdaad wat R-bin omschrijft. Als je het uitzet kan een spel juist beter cq sneller gaan lopen, echter heb je ook kans op "tearing". Bij "tearing" lijkt het of het spel begint te haperen, de fps lopen dan niet meer synchroon met de verversings frequentie, daardoor krijg je verschuivend cq haperend beeld. Bij een radeon 9200SE kan je prima Vsync aan zetten mitst je in games een niet al te hoge resolutie en detail gebruikt. als je een aceptable framerate hebt zou ik Vsync aanlaten, merk je dat een spel toch echt te traag word zet hem dan uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...