Ga naar inhoud

asus x800 pro 256 mb


Aanbevolen berichten

ja dat zou ik ook wel willen kajutsa :p maar helaas is het niet zo.. , was het maar zo :-) en er zijn al mensen die hebben hem in Mei al besteld , dus die krijgen hem nog eerst bij de salland denk ik. dus dan kan ik NOG! langer wachten ...... misschien cancel ik de order wel en haal ik de kaart ergens anders als ik hem niet voor de 3e week van de zomervakantie krijg , dan wil ik m'n pc klaar hebben namelijk. Net wat info gekregen van de Salland : Goedemiddag, De levertijd is helaas weer op geschoven, wij weten nog niet wanneer de kaart daadwerkelijk binnenkomt. De datum die bij het exteren magazijn staat, is een plandatum van onze leverancier. Onze leverancier heeft er 300 besteld, maar ze krijgen er helaas maar 5 binnen. Ik verwacht dat de leveringsproblemen helaas voorlopig nog niet opgelost zullen zijn. , nog geen uur geleden meeltje gestuurd , wel erg snel geregeld dus , mar dan weten we dit ook weer... :-(
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...