Ga naar inhoud

asus x800 pro 256 mb


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:ec2066737d="bocca"]ik wil mij morgen een x800 pro gaan bestellen... weet iemand wat de normale levertijd ongeveer is?? [/quote:ec2066737d] Ligt aan het bedrijf waar je hem besteld. De een 2 werkdagen de ander een week.. Verder maakt het merk niet zo heel veel uit. Anders moet je even in deze topic kijken: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=121795 [edit] dat scheelde niet veel CYRAX.....
Link naar reactie
Beide kaarten zijn het zelfde, ze prestere indentiek. Asus leverd een grotere cooler maar die van Sapphire koelt ook prima. Ik heb zelf 2 X800 PRO kaarten, een Sapphire en een Gigabyte, de Gigabyte gebruikt de zelfde cooler als de Asus, die cooler maakt een tikkie meer herrie als de Sapphire. Bij de Asus zitten meer extra´s zoals een webcam en zo, daar betaal je echter ook voor, doorgaans is de Asus duurder. Beide kaarten zijn nog slecht leverbaar maar ik verwacht dat ze komende weken beter leverbaar worden.
Link naar reactie
[quote:2c57bde1b2="Red Dragon"]2 dagen, maar je moet mij niet niet zien als een doorsnee koper, ik beide kaarten geregeld door goeie contacten.[/quote:2c57bde1b2] zeker ook goedkoper dan?? :lol: of zijn mijn contacten beter :P ontopic: die saphire die klokt dus slechter over als hij minder koeling heeft of niet? zo ja is het verschil groot?
Link naar reactie
Nee, de sapphire cooling voldoet prima. ik kan de temperatuur controleren met ATITool 0.2.0 en beide kaarten worden met de zelfde core en mem speed even warm. De Gigabyte kan verder overklokken maar dat komt absoluut niet door de cooling. Als je een X800 PRO koopt weet je niet van te voren hoe ver hij kan overklokken. ps. jou contacten zijn niet zo best, je hebt geen X800 PRO ;)
Link naar reactie
[quote:e563b4b9eb="Red Dragon"]ps. jou contacten zijn niet zo best, je hebt geen X800 PRO ;)[/quote:e563b4b9eb] moet hem nog bestellen, :wink: [quote:e563b4b9eb="Red Dragon"]Goeie reden om een x800 PRO te kopen, 3dmark :roll:[/quote:e563b4b9eb] ja idd, als hij het geld op moet hebben mag hij het ook aan mij geven :wink:
Link naar reactie
[quote:18298d87a6="GreyHornet"]ik heb net een Asus AX800 Pro/TD 256 MB Besteld :-) hopelijk heb ik hem binnen 2 weekjes binnen :-) dan kom ik tenminste wat hoger in de 3d-Markjes :lol: :lol:[/quote:18298d87a6] Goeie keus, is een erg complete kaart. Daarmee bedoel ik dus ook de retail die je erbij krijgt. Als je de videokaart binnen hebt, is het een soort van 'cadeau' dat je uitpakt :) Zit ook een LED in de cooler, altijd leuk voor een eventuele CASE-MOD. Verder heb je bij ASUS (en Gigabyte) meer kans op een goed mod-bare core en willen vaak ook wat beter overklokken tov bv. de sapphires.
Link naar reactie
Ben ik niet met je eens, het merk kaart maakt de kans op een modbare kaart niet groter, sterker nog in de VS is de Sapphire vaak de kaart die te modden is en Asus niet. Het gaat om de core die je hebt GA9xxx.1, maar zelfs dat garandeerd niets. Ik zou hem dan ook niet kopen met het veruitzicht dat hij eventueel modbaar is. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen en nog belangrijker de gene die leverbaar is. ongeacht het merk.
Link naar reactie
[quote:451accc918="Red Dragon"]Ben ik niet met je eens, het merk kaart maakt de kans op een modbare kaart niet groter, sterker nog in de VS is de Sapphire vaak de kaart die te modden is en Asus niet. Het gaat om de core die je hebt GA9xxx.1, maar zelfs dat garandeerd niets. Ik zou hem dan ook niet kopen met het veruitzicht dat hij eventueel modbaar is. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen en nog belangrijker de gene die leverbaar is. ongeacht het merk.[/quote:451accc918] Het aantal niet-modbare-sapphires hier in europa (NL) is erg hoog. De GA cores schijnen toch het hoogste mod-potentieel te hebben en zijn bijna altijd te vinden op de ASUS'sen en Gigabytes hier in europa (NL). Natuurlijk heb je gewoon gelijk dat het allemaal verschilt van kaart per kaart, maar ruimweg genomen....
Link naar reactie
Sapphire is tot nu toe de kaart die het meest modbaar is, mensen dachten zelfs eerst dat alleen de Sapphire modbaar was. Dit is ook niet waar, maar het maakt dus totaal niet uit wat voor kaart je koopt. Ik heb een GAXXXX.1 core, niet modbaar volgens mij (of ik heb het fout gedaan) Ook zegt het merk kaart niks over de potentie tot overklokken, de kaarten hebben nu zowiezo nog 'slechte' yields...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...