Ga naar inhoud

Verkeerde weergave


Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn pc geformateerd heb en alles weer geinstalleerd heb doet alleen mijn videokaart het nog niet naar behoren. Ik heb de laatste nieuwe drivers al geprobeert. Op het eerste gezicht is het beeld dan weer 100% perfect, maar als ik dan de pc opnieuwe opstart het heb ik weer 600x800 en kleuren van niets. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Link naar reactie
[quote:4729413e8e="Alipapa"]Ja, sorry,ik zit hier op een chinese computer dus ik weet even niet meer wat er op de diverse buttons staat. Als de je de beeldscherminstellingen gemaakt hebt, bevestig je dat alleen met de OK button of druk je eerst nog even op de meest rechtse button waar een (a) bij staat ?[/quote:4729413e8e] die a is van aply, nederlandse xp: toepassen
Link naar reactie
[quote:4da1ed7275]bij xp wel maar bij 98 deed hij dat niet bij mij vroeger[/quote:4da1ed7275]Ja, ik doe ook altijd nog eerst toepassen en dan pas OK. Is een tik die ik waarschijnlijk nooit meer kwijtraak. :-? Op de een of andere manier WIL ik zien dat het toepassen grijs wordt en dat mijn wijzigingen dus zijn "geaccepteerd". Nu houd ik maar op, anders ga ik jullie straks nog vervelen met mijn andere schizofrene compulsen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...