Ga naar inhoud

Groot probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe computer sinds een paar maanden. Alles werkte goed, tot vandaag Mijn vader was voor zijn werk op de computer bezig, en ineens begon het scherm te flikkeren Er staan continu iets van 5 verticale strepen op het scherm, die de hele tijd knipperen. Soms is het hele scherm zelfs knipperend. Ik heb alle kabels gecheckt, zitten er goed in(alles ook losgemaakt en weer aangesloten). Het beeldscherm is neit kapot, want op een andere computer werkt hij wel goed. Het ligt dus aan de computer?(video uitgang, videokaart?). Nog een probleem>>ik dacht; laat ik eens nieuwe drivers installeren(ATI RADEON 9800 XT). Nu gaan alle games hartstikke traag, en ik heb geen cd gekregen met goede drivers. Hoe krijg ik nu mijn werkende drivers voor mijn videokaart terug? Het is onmogelijk om erop te werken, mijn vader heeft het heel hard nodig voor zijn werk, en ik heb het ook nodig. Zowieso is de computer gloednieuw. Het gaat vooral om het probleem met het beeldhscerm hoop dat iemand me kan helpen
Link naar reactie
Toen die lijnen op het scherm kwamen, was dat na de nieuwe drivers? Probeer eens een andere monitor op de pc aan te sluiten, als je dan nog strepen hebt, dan dus ook naar de drivers kijken. En anders lijkt het aan de kaart te liggen en kan je die eens in een andere pc zetten? Anders terug voor rma.
Link naar reactie
[quote:f2b7c263a6="Bosje"]Er zit garantie op, dus niet zelf in de kast gaan klooien. Traag, spyware ? Hitte ?? Virus ? Kan je met een herstelpunt terug ?? Zou hem anders terugbrengen, garantie[/quote:f2b7c263a6] hoe weet jij zo zeker dat het geen zelfgebouwde pc is? ik zou als er garantie op zit de hele pc terug brengen, anders je videokaart opsturen voor rma, waarschijnlijk krijg je een nieuwe (volgens mij is het voor ati goedkoper een nieuwe te pakken als te zoeken wat het probleem is) en dan weet je zeker dat het niet aan de kaart ligt, verwijder dan de oude videokaart drivers en instaleer de nieuwste catalyst drivers (dus niet die omega dingen, dat kan evt later) suc6 iig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...