Ga naar inhoud

ATI 9600 XT of GF 5700 ULTRA?


Aanbevolen berichten

de 9600XT en 5700ultra zijn het middensegment van nu en zijn ongeveer even goed qua prestaties... dus prijs e.d. kunnen hier mee gaan spelen.... bedenk dat je met deze kaarten in de toekomst NIET de nieuwste games met beeldverbeterde functies kunt spelen en dat je beter uit bent met een 9800pro, die ongeveer 200 euro kost en als je nog meer geld hebt een X800pro, die meer dan 400 euro kost... Met die kaart zul je de komende 3 jaar zeker wel vooruit kunnen...
Link naar reactie
Ik zou zeggen doorsparen... prijzen dalen ondertussen ook nog wel en het performance verschil tussen de 9800 Pro & 9600 XT is het zeker waard. Verder kun je op Marktplaats / Tweakers ook nog wel 2e hands een 9800 Pro of zelfs een 9800 XT vinden (zag een XT voor 250 euro.. ). Dat 2e hands klinkt slecht maar ik heb zelf ook 2e hands m'n Radeon 9800 Pro & m'n Tagan TG480-U01, ze werken beiden perfect en ik heb nog steeds garantie :D. Verder zijn die 2 lui nu ook goede vrienden van me.. ik spreek ze nog vaak op MSN ;) En als je per se nu al wil kopen.. de 9600 XT bied betere beeldverbeterings functies dan die FX 5700.. (en ik ben een ATI fanboy dus zeg altijd ATI :P). Voor de rest maakt t niet zo veel uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...