Ga naar inhoud

POV GF FX 5600 XT Video- OUT ook V-IN ?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik had een vraagje over mijn Point of View Geforce FX 5600 XT. Er zit een TV out op dit kaartje. Maar in de manual staat het volgende: " You can use the S-Video connector to send and receive video signals to and from video devices that use standard AV cables such as video cam recorders or DVD players. However, you must use the VIVO adapter which is supplied in the box when your card supports video input / video output functionality. At one end of this adapter is the S-Video connector that you attach to the card. The other end will have up to 4 connectors which may include one or all of the following connectors: S-Video-In, S-Video-Out, Video-In (AV) and Video-Out (AV). Attach AV video devices to either the video-in connector or video-out connector depending on your needs. " Houdt dit nu in dat ik de Video-Out dus eigenlijk ook als video in kan gebruiken? Ik weet het allemaal niet meer! Met vriendelijke groet, Teyfik
Link naar reactie
er moet dus een adapter bij zitten. ik kreeg die ook bij mijn asus radeon, dan krijg je 2 ingangen en 2 uitgangen. met mn software kan ik dan via S-video out van de dvd speler naar de S-video in op die adapter( en die gaat dan naar de videokaart) opnemen. kan ook met composite stekkertje. moet je even kijken of je die adapter hebt, handleiding zegt van wel.
Link naar reactie
Ik heb geen adapter. VIVO is toch video in video out of zie ikdat verkeerd? Het staat niet op de doos van mijn kaart. Er staat het volgende op: Geforce FX 5600 XT 128 MD DDR W/TV/DVI-out wel heb ik een DVI naar Analoog overloop stekkertje en een paar chinch kabels er bij zitten. Moet je zo'n soort adapter hebben? Er zijn ook VIVO drivers waarvoor zijn die? In mijn nvidia tabblad staat TV-Encoder type: Intergrated (MV) Wat houdt dit in? Greetz.
Link naar reactie
Ik heb ook een topic over vivo. Dwz, mijn kaart ondersteunt het volgens de drivers en handleiding, maar er wordt verder niks over gerept op de website van XFX of hoe je het aan moet sluiten. Misschien dat dat hier ook het geval kan zijn, maar ik leen denk ik een keer zo'n adapter van iemand om te testen. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=121215]dit[/url] is mijn topic.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...