Ga naar inhoud

Samsung SyncMaster 710N


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit te twijfelen wat ik zal nemen. Een Samsung SyncMaster 710N (zonder DVI) of Een Samsung SyncMaster 710T (met DVI) Ik weet niet goed waar ik tests over deze producten kan lezen, en ik wil graag advies over DVI, heb ik dat nou echt nodig met een monitor met een 12ms reactietijd? Alvast Bedankt, Eelke
Link naar reactie
[quote:d2b7691552="Clairvoyant"]Hallo, Ik zit te twijfelen wat ik zal nemen. Een Samsung SyncMaster 710N (zonder DVI) of Een Samsung SyncMaster 710T (met DVI) Ik weet niet goed waar ik tests over deze producten kan lezen, en ik wil graag advies over DVI, heb ik dat nou echt nodig met een monitor met een 12ms reactietijd? Alvast Bedankt, Eelke[/quote:d2b7691552] Volgens mij heeft dvi niets te maken met je snelheid van 12 ms, maar je beeld opzich is mooier, je moet dan wel een uitgang op je videokaart hebben die ook dvd ondersteund.groetjes.
Link naar reactie
[quote:f8d292b636="handbalroels"]Als je een dvi aansluiting heb. Hoeft je monitor een digitaal signaal niet om te zetten naar analoog dit scheelt heel veel verlies van kwaliteit.[/quote:f8d292b636]hier ben ik het niet helemaal mee eens. met dvi heb je eigelijk helemaal geen verlies van de kwaliteit. maar dat heb je normaal gesproken met een analoge aansluiting ook al (bijna) niet. het verschil is dus meestal niet merkbaar. en met een convertor gaat de kwaliteit meestal achteruit. over de samsung 172x hoor ik al wat klachten :P dus daar hoef je pas naar te kijken als er wat meer zekerheid over is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...