Ga naar inhoud

GEFORCE FX 5600XT


Aanbevolen berichten

Hij presteerd wel iets beter maar heel veel moet je er moet van verwachten.. het enige voordeel van de FX5600XT t.o.v de 9200se is de 128-bits geheugenbus, en de iets hogere core- en memory clocks. je kunt dus beter bijv. de radeon9600 nemen voor ongeveer dezelfde prijs. De 3dmark'03 scores zou ik echt niet weten, ik denk zo rond de 1500-2000 3dmarks... :roll:
Link naar reactie
[quote:c4676ab72c="sdh"]Hij presteerd wel iets beter maar heel veel moet je er moet van verwachten.. het enige voordeel van de FX5600XT t.o.v de 9200se is de 128-bits geheugenbus, en de iets hogere core- en memory clocks. je kunt dus beter bijv. de radeon9600 nemen voor ongeveer dezelfde prijs. De 3dmark'03 scores zou ik echt niet weten, ik denk zo rond de 1500-2000 3dmarks... :roll:[/quote:c4676ab72c] Dat kan je gewoon opzoeken in de ORB. Mensen hebben het dus voor elkaar gekregen een soore van 884 te krijgen, het llagste dus. Het hoogste was 2673. De meeste schores waren zo rond de 2000.
Link naar reactie
He mensen, Ik heb een point of view Geforce FX 5600 XT met de Omega drivers geinstalleerd. En hij bevalt mij harstikke goed! Echt kei strak beeld in mijn AMD Athlon XP'tje. In mijn AMD 64 heb ik een Geforce FX 5950 zitte die gaat er binnenkort uit en gaat zijn plaats vervangen voor de Geforce 6800 Ultra of iets in die richting. Wel een nVidia uit de Geforce 6 familie. Gegroet,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...