Ga naar inhoud

geforce FX5900xt ervaringen


Aanbevolen berichten

[quote:491ff92ce6="antraxbomb"]Wie heeft er ervaring met een geforce fx 5900XT? Dus voor het overklokken of kwa koeler? En dan wil ik het vooral weten van club-3d of sparkle. Op internet kan ik bijna niks vinden over deze 2 kaarten.[/quote:491ff92ce6] Wat wil je nou precies weten? Hoe deze kaart overklokt? Over het algemeen heel goed. Club 3D en Sparkle zijn toch gewoon hetzelfde als Reference modellen, dus zou er weinig verschil in moeten zitten. Als je echt voor het Overklokken gaat, is het nou niet overbodig om voor het merk Point Of View te gaan.
Link naar reactie
[quote:b9839701e1="antraxbomb"]jammer dat ze die niet bij yorcom hebben. Ik kan alleen kiezen voor sparcle of club 3d. sparkle kost €199,- club3d kost €182,40 Het liefst wil ik hem op de 5900ultra krijgen of zelfs 5950ultra :lol:[/quote:b9839701e1] http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/850589 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/892498 Zijn wel interessant.
Link naar reactie
[quote:16f8b299fe="antraxbomb"]Maar welke merk raden jullie mij aan? club-3d of sparkle. Als ik naar dat plaatje van gathering kijk heeft die club 3d een kleindere koeler maar de mem snelheid loopt op 700mhz. En kwa software, welke heeft de beste bundle? En is een HIS koeler beter dan de standaart koeler?[/quote:16f8b299fe] Ja, de mem van sparkle schijnt op 680 te lopen... http://www.ultimatehardware.net/video.htm Kijk hier maar eens sowieso. En die sparkle heeft inderdaad een wat grotere koelinstallatie. Maar als je echt wilt overklokken, koop er dan een Zalman ZM80D-HP ofzo, met die OP1 op volle snelheid o.i.d. Ik zou gewoon de CLub3d nemen dan.
Link naar reactie
[quote:d3668df2f8="sdh"]Bij Alternate heb je de 9800pro al voor 199 euro...[/quote:d3668df2f8] ----- OFFTOPPIC ------ Ik gaf een tijdje geleden iemand ook zo'n tip om iets ergens te gaan kopen. Werd mijn post door de moderator verwijderd omdat ik reclame zou maken! Wat is dit hierboven dan? Met T.net heb ik geen probleem maar Al@%$#@!E lijkt me toch wel een beetje op reclame of nie?!
Link naar reactie
[quote:496baa23b2="teyfik22"][quote:496baa23b2="sdh"]Bij Alternate heb je de 9800pro al voor 199 euro...[/quote:496baa23b2] ----- OFFTOPPIC ------ Ik gaf een tijdje geleden iemand ook zo'n tip om iets ergens te gaan kopen. Werd mijn post door de moderator verwijderd omdat ik reclame zou maken! Wat is dit hierboven dan? Met T.net heb ik geen probleem maar Al@%$#@!E lijkt me toch wel een beetje op reclame of nie?![/quote:496baa23b2] Stuur dan een PB naar een moderator maar ga dit topic niet vervuilen
Link naar reactie
Off-topic gedoe over wat wel en niet mag stel ik niet op prijs. Als je klachten hebt kom je maar bij mij en ga je dat hier niet posten. Het is inderdaad niet de bedoeling dat men reclame maakt voor een bepaalde shop, het is wel toegestaan om te verwijzen naar www.tweakers.net/pricewatch/cat/49 dan kan men zelf kiezen welke winkel het word. En nu weer ontopic
Link naar reactie
[quote:09facba1aa="<?pc>"]Ik meende gelezen te hebben in de Computer Totaal dat de 5900XT precies hetzelfde is als de 5900 op de kloksnelheid na. Betekent dit dat als je de 5900XT overklokt naar dezelfde frequentie als de 5900 dat je ook dezelfde prestaties hebt?[/quote:09facba1aa] Ja, en zo kan je als je geluk hebt hem ook oveklokken/flashen naar een 5900 U, en heel soms een 5950 U
Link naar reactie
[quote:7da7580d0d="antraxbomb"]En om die reden ben ik van plan hem te kopen. Tenminste dat ligt aan wat de nieuwe mid end videokaarten gaan doen.[/quote:7da7580d0d] Kan je beter een 9800Pro kopen en hem Flashen naar XT. Dan hem je wel meer performance. 9600XT was een topper. Nvidia's antwoord: 5900XT. dat werd ook een topper. Ati's antwoord: R9800Pro. Das nu ook een topper. Erg goede prijs/performance verhouding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...