Ga naar inhoud

Hp Omnibook 4150 Panel probleem


Aanbevolen berichten

Oke, ik heb het volgende probleem: Op sommige moment gaat het paneel van mijn laptop heel wazig doen. Eerst trekt het groen "weg", hierna wordt het compleet weg. Dit gebeurt op de meest willekeurige moment. Als ik bij dit wegtrekken van het scherm, er op de d-sub uitgang een normale monitor aanhang, werkt die gewoon. Pics: [img:c0cc3c470d]http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Img/pc/lap1.jpg[/img:c0cc3c470d] [img:c0cc3c470d]http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Img/pc/lap2.jpg[/img:c0cc3c470d] Ik heb het volgende geprobeert: Win98 --> windows 2000 (met format) Laptop opengemaakt, paneel verbinding losgehad en weer vastgemaakt Extern tft scherm aansluiten (dit werkte wel) Iemand een andere oplossing als een nieuw paneel kopen?? Ps Eerst leek het vooral in de buurt van magnetische straling (voedingen, monitoren) te gebeuren, maar bijv in de trein of buiten op het station heeft ie et ook welleens....)
Link naar reactie
[quote:472778e008="MichelG"]Bij het spoor kan het komen door de stroom kabels boven het spoor hè :wink: Maar heb je dit probleem ook thuis? Anders moet je mischien proberen het scherm machnetich af te schermen :)[/quote:472778e008] Dieseltreinen :wink: (traject Nijmegen - Roermond) Deze foto's zijn thuis gemaakt.... Het probleem komt op de meest willekeurige momenten voor, dan in een lokaal dat vol staat met tft's & normale pc's, dan in 'n normaal klaslokaal (alleen banken en stoelen :-? ) Ik laat me pa denk ik dalijk eff de connector naar de videokaart met 'n goedje schoon maken...(laptop is van HP zelf eigenlijk, maar zo heb ik et iig niet gedaan als et fout gaat 8) ) Net wilde ik hem ook aanzetten, en meteen weer fout. (warmte kan het duz ook niet zijn...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...