Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heb in begin van het jaar een nieuwe pc gekocht met een MEDION RADEON 9800XL Video kaart en een BenQ FP 747,TFT scherm van af het begin is het al kloten met strepen op het scherm pas al ik de hardwareversnelling op geen zet is het beter maar kan geen spel zo als fifa 2004 spelen ,want dan loopt hij vast ik denk dat het in me video kaart zit ,heb al een ander scherm geprobeerd wie weet raad vrg Baco
Link naar reactie
[quote:260799348b="bacoben"]Heb in begin van het jaar een nieuwe pc gekocht met een MEDION RADEON 9800XL Video kaart en een BenQ FP 747,TFT scherm van af het begin is het al kloten met strepen op het scherm pas al ik de hardwareversnelling op geen zet is het beter maar kan geen spel zo als fifa 2004 spelen ,want dan loopt hij vast ik denk dat het in me video kaart zit ,heb al een ander scherm geprobeerd wie weet raad vrg Baco[/quote:260799348b] ja heb de nieuwste driver gedownload en heb direct 9
Link naar reactie
Als je toe bent aan garantie claim doe dat dan via de helpdesk, kan zijn dat ze een mannetje langssturen, zeker met dit probleem is het goed mogelijk dat er even een videokaart wordt vervangen door de buitendienst, heb ze twee keer aan huis gehad, binnen enkele dagen kan het probleem opgelost zijn.
Link naar reactie
Ik geloof dat je toch een beetje voorbarig ben met je conclusie over ALDI PC`s. Zou eerst maar eens een poll starten, als er bij elke aanbieding van de Aldi vele duizenden PC`s de deur uitgaan, de meeste voor 9 uur `s morgens op de dag van de aanbieding, ja dan is er wat aan de hand maar niet datgene wat jij bedoeld. Het is me trouwens opgevallen dat er nogal wat ALDI computers op het forum gebruikt worden, en dat zijn toch de domste niet op dit gebied.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...