Ga naar inhoud

Club3d fx5200 128mb > welke NVIDIA drivers? problemen!


Aanbevolen berichten

Club3d Geforce 5200fx met 128mb geheugen. De handleiding zegt: 44.03 or later. Moeten alle latere versie dan werken? De nieuwst NVIDIA driver (56.72) geeft problemen, in explorer.exe geeft een rechtermuisknop een flits, waarna ik de foutmelding krijg en explorer.exe wordt afgesloten. Kan ik eender welke latere NVIDIA driver installeren, of moet ik me beneden een bepaalde versie houden? Momenteel draai ik op 53.03, maar ik heb nog steeds van dat stomme geflits. Bij het opstarten en dan later bij het aanklikken van het NIVDIA icoontje in de werkbalk.
Link naar reactie
[quote:10d9bb7d3c="Vunce"]Op http://www.guru3d.com kun je oudere versies downloaden. Wanneer je de driver trouwens deinstalleerd en dan opnieuw opstart (zodat de standaard WXP drivers worden geinstalleerd) krijg je dan nog steeds de foutmelding?[/quote:10d9bb7d3c] Nee, die foutmelding heb ik alleen bij de nieuwste drivers. Met de huidige driver heb ik wel dat geflits, heen en weer bewegen van het beeld wanneer ik het NVIDIA icoon open.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...