Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik gebruik als videokaart een Nvidia Geforce 2 Mx 400 en mijn probleem is dat de tekst een beetje brokkelig overkomt. Als ik bijvoorbeeld een website bezoek dan kan ik het wel lezen maar het lettertype is mooier geweest. Ook de Start-knop naar het menu in windows ziet er ravelig uit. Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden. Alvast bedankt.[/url]
Link naar reactie
[quote:74e96be810="Comp-Freak"][quote:74e96be810="Brandweernet"]Hartelijk bedankt. het is gelukt.[/quote:74e96be810] Wat was uiteindelijk de oplossing? Misschien wel ff interessant om te vermelden. (voor een volgende keer :wink: )[/quote:74e96be810] Hij bedankt je, dus ik neem aan dat je de juiste oplossing hebt gegeven :wink:
Link naar reactie
[quote:2afdbb0f17="Muse"][quote:2afdbb0f17="Comp-Freak"][quote:2afdbb0f17="Brandweernet"]Hartelijk bedankt. het is gelukt.[/quote:2afdbb0f17] Wat was uiteindelijk de oplossing? Misschien wel ff interessant om te vermelden. (voor een volgende keer :wink: )[/quote:2afdbb0f17] Hij bedankt je, dus ik neem aan dat je de juiste oplossing hebt gegeven :wink:[/quote:2afdbb0f17] Ja, zo kan je het ook zien. Maar het punt is dat hij ook bedankt kan hebben omdat er meegedacht is. Dus vandaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...