Ga naar inhoud

Verticale storing


Aanbevolen berichten

Plotseling krijg ik bij bepaalde game (battlefield, euro2004) een onleesbaar beeld door verticale strepen, ook bij het veranderen van het formaat van een venster is dit het geval. Las in andere post, mogelijk defect video geheugen, geeft dit dan niet continu storing Wel is er een IRQ share met TVkaart (samen op 16) Weet iemand wat er aan de hand is? PS. Lockon loopt feilloos, dit vraagt toch enig grafisch geweld? Knootje
Link naar reactie
defect geheugen moet je fulltime die strepen hebben. Ik denk persoonlijk niet dat het aan je kaart lig , maar aan je driver. Nee even de laaste driver update, wil dat niet lukken kijk of je in de windows settings, de juiste resolutie en kleurenkwaliteit ingesteld heb, anders weet ik het niet en lijk op een kaart defect
Link naar reactie
Gebruik de Omega drivers 2.5.36b, maar videokaart draait op standaard snelheid. Kan ik misschien beter de Ati driver gebruiken? Verder snap ik niet dat de game "LockOn" probleemloos draait en de twee eerder genoemde games niet. Nu is het wel zo dat LockOn orgineel is en die andere "backup(bin)" zijn. Wacht nog maar even met een schone install. , hopelijk dat een andere driver helpt. Bedankt in ieder geval Knootje
Link naar reactie
Kan iemand hier iets mee, foutmelding in log. Denk dat het iets met bovengenoemde storing te doen heeft. TrueVector engine: File "C:\WINNT\Internet Logs\GANDALF.ldb" was corrupt and has been copied to "C:\WINNT\Internet Logs\xDB6.tmp". File "C:\WINNT\Internet Logs\GANDALF.ldb" was corrupt and has been deleted.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...