Ga naar inhoud

beste videokaart?


Aanbevolen berichten

als hij dat zegt zal 't wel zo zijn :D maar ik zag net dat nieuwe videokaarten komen. 98oo pr0 gaat dan neem ik aan is prijsverlaging, maar hoeveel en wanneer [b:a4fef6e1b1](ja ok, als die v'kaarten er zijn, maar duurt dat nog lang)[/b:a4fef6e1b1] [b:a4fef6e1b1]weken, maanden :?: :?: :?: [/b:a4fef6e1b1]
Link naar reactie
[quote:88f51dd25a="CBI-FP"]Ik heb sinds kort de saphire ati radeon 9800 pro. Is deze kaart geschikt om pacman mee te spelen???[/quote:88f51dd25a]Ik denk dat je het net red :wink: Maar de beste kaart die je op dit moment kan kopen, die niet al te duur is, dat is de radoen 9800 pro 128 mb. Deze daalt al langsaam iets in prijs, want nu heb je zo'n kaart al voor 200 euro. De prijs zal waarschijnlijk nog wel iets zakken, en zal alleen maar blijven zakken, maar dat is altijd zo :P
Link naar reactie
[quote:27e9f68817="MichelG"][quote:27e9f68817="CBI-FP"]Ik heb sinds kort de saphire ati radeon 9800 pro. Is deze kaart geschikt om pacman mee te spelen???[/quote:27e9f68817]Ik denk dat je het net red :wink: Maar de beste kaart die je op dit moment kan kopen, die niet al te duur is, dat is de radoen 9800 pro 128 mb. Deze daalt al langsaam iets in prijs, want nu heb je zo'n kaart al voor 200 euro. De prijs zal waarschijnlijk nog wel iets zakken, en zal alleen maar blijven zakken, maar dat is altijd zo :P[/quote:27e9f68817] Was een geintje :) Maar ik heb die kaart radeon 9800 pro gekocht, nieteens omdat ik een gamer ben, maar op zoek was naar gewoon een zeer goede kaart. Ik denk dat autocad het ook beter zal doen enzo. Maar nu ik een goede kaart heb, zijn er ook games die makkelijk speelbaar zijn en toch een mooi beeld geven. De meeste games zijn zo ingewikkeld dat iedere toets op het toetsenboard een eigen functie heeft.
Link naar reactie
[quote:d24fb75e63="evisu"]als hij dat zegt zal 't wel zo zijn :D maar ik zag net dat nieuwe videokaarten komen. 98oo pr0 gaat dan neem ik aan is prijsverlaging, maar hoeveel en wanneer (ja ok, als die v'kaarten er zijn, maar duurt dat nog lang) weken, maanden :?: :?: :?[/quote:d24fb75e63] prijsverlaging komt niet echt denk ik... de 9800 pro was al relatief goedkoop omdat ie moest concureren met de 5900xt omdat deze goedkoper was en niet zoveel minder presteerde over het algemeen. de 9600xt moest eigenlijk met de 5900xt concureren met was te traag daarvoor.
Link naar reactie
Quote van skinnerED: [quote:0211c1975d] just got off the phone with ATI directly. The x800XT HAS NOT been publically released and WILL NOT for an estimated 2-4 weeks. I asked well then how is retailers like GW distributing them and their response was "are you sure they are not selling the x800 pro as the x800 xt has not been distributed. If they had been already distributed then we (ATI) would have them for sale or backorder on our (ATI's) website online store." I will and so wont ATI will be amazed if GW can actually provide a s/h tracking# for any orders GW claims are completed and will be recieved in 3-5 business days. Sorry for the bad news, but I hope it calms some nerves down a little. [/quote:0211c1975d] In dat zelfde topic staat een plaatje waarop staat dat de pro 449 dollar gaat kosten en de xt 499 dollar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...