Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Na heb ik afgelopen zomer een barebone pc gekocht.. Eigenlijk niks mis mee . Het enige nadeel daarvan is dat daar geen vrij agp slot in zit en dat ik nu dus ben aangewezen op een pci videokaart ( de onboard videokaart is van sis ; een km133; bagger dus / op een asus K7 moederbord'. Nu heb ik al wel wat rondgekeken. maar nergens staat er geschreven welke pci kaart de beste is. : ik zit nu te twijfelen tussen een radoen 9200 of een geforce 5200..ze ontlopen elkaar niet veel qua prijs dus dat maakt mij niet uit . Wat is nu de beste PCI -kaart ? En komen er ook nog nieuwe uit ? tzal wel niet , maar ik vraag het toch even :-?
Link naar reactie
[quote:0f0d867a77="seirgin"]..maar met de ( toch wel ) opkomst van barebones zal er dan toch misschien een nieuwe komen..?[/quote:0f0d867a77] meeste barebones hebben gewoon een agp slot.... maat van me heeft een kt400 barebone en een nf2 barebone en die hebben allebei gewoon een agp slot :) wel zo fijn als je wilt gamen want goeie ouwe PCI is nou niet echt de toekomst voor games :P
Link naar reactie
Op de site van Heiden staat vermeld dat er ook nog een FX 5600 is. Eentje van Inno3D..alleen als ik het zo vergelijk met elkaar de twee sites waarop de gegevens staan vermeld ( voor de 5600 deze : [url]http://www2.atelco.de/7cgnOl3yh-7WQi/lo/articledetail.jsp?agid=365&aid=2962&lid=2[/url] ) en nu snap ik er eigenlijk niet veel van en welke er nu sneller is qua specs... Kunnen jullie me helpen? :)
Link naar reactie
hmm, ik denk niet dat die FX5600 PCI veel sneller zal zijn dan de FX5200 of Radeon9200. PCI kan toch niet meer aan dan 33mb/s (d8 ik, correct me if i'm wrong) Dus je zal wel niet veel merken tussen de PCI varianten van de FX5200, Radeon 9200 en FX5600. AGP is natuurlijk een ander verhaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...