Ga naar inhoud

Welk merk radeon 9600 is het beste?


Aanbevolen berichten

Ja en volgens mij maken ze allemaal ook gebruik van dezelfde koeler (alleen van sapphire weet ik dat ze een ultimate versie hebben die is passief gekoeld). Dus het enige verschil wat er is zit in de extra's die je er bij krijg. Maarre volgens mij heb je zoiets al eerder gevraagd? Btje in twijfels? ;)
Link naar reactie
das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)
Link naar reactie
[quote:60201f01fa="NoepZor"]das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)[/quote:60201f01fa]Wat is dat voor leuk kaartje, een 9650XT? Je bedoeld vast een radeon 9600 XT met 128 MB. En inderdaar is de radeon 9600 SE een langsame variant van de radeon 9600. Dat komt onder andere door het 64 bits geheugen in plaats van 128 bit. :wink:
Link naar reactie
[quote:b1dc842bdc="MichelG"][quote:b1dc842bdc="NoepZor"]das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)[/quote:b1dc842bdc]Wat is dat voor leuk kaartje, een 9650XT? Je bedoeld vast een radeon 9600 XT met 128 MB. En inderdaar is de radeon 9600 SE een langsame variant van de radeon 9600. Dat komt onder andere door het 64 bits geheugen in plaats van 128 bit. :wink:[/quote:b1dc842bdc] DROL, das een echte 9650[b:b1dc842bdc]0[/b:b1dc842bdc] :) maargoed probeer een 9600pro met 600mhz geheugen te krijgen, die zijn standaard (er zijn namelijk fabrikanten die er 400mhz geheugen op doen) en niet zo superduur, 20/30 euro meer voor een beter presterend kaartje. Ook kun je in het 2dehands circuit kijken naar leuke kaartjes, zoals 9600xt ed.
Link naar reactie
[quote:15e2c14976="NoepZor"]das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)[/quote:15e2c14976] Ik zit zo rond de 115 euro om te kunnen besteden aan een videokaart, maar ik moet ook nog een nieuwe behuizing kopen.
Link naar reactie
[quote:9740932dae="feike1977"][quote:9740932dae="NoepZor"]das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)[/quote:9740932dae] Ik zit zo rond de 115 euro om te kunnen besteden aan een videokaart, maar ik moet ook nog een nieuwe behuizing kopen.[/quote:9740932dae] Hoe kun je nou te weten komen of ze bij sommige merken lager hebben geklokt? bv bij connect 3d in vergelijking met club 3d?
Link naar reactie
[quote:69361fec86="sdh"]Even kijken op de site van ATI en de officiele clocksnelheden opzoeke. Dan ff kijken op bv de site van connect3d en kijken of die met elkaar overeenkomen.. :wink:[/quote:69361fec86] Ik mag aannemen dat elk merk dezelfde clocksnelheden als die op de site van ati staan, zullen vermelden op hun verpakking? Als dat het geval is, wordt ik er niet wijzer van. Of ben ik nu domme dingen aan het zeggen??? Hoop van niet!!!
Link naar reactie
[quote:db7167d06d="NoepZor"]das een trage variant, maar heb je ondertussen geen extra geld (we zijn alweer een maand verder ofzo :)) dan kun je een 96500XT halen :) neem in ieder geval GEEN SE, dan een gewone met 128mb of een 9600pro met 128mb, goede merken zijn sapphire, club3d en asus, bij powercolor, connect3d en madview willen ze nogal eens het geheugen lager clocken. (weet niet zeker, bij madview iig wel)[/quote:db7167d06d] Ik heb de volgende gegevens kunnen vinden: club 3d: GPU 200 mhz, MEMORY 400 mhz connect 3d: ENGINE 325 mhz, MEMORY 400 mhz asus: geen gewone 9600, maar alleen XT/PRO/SE Volgens deze gegevens is de connect 3d toch beter qua waarden dan club 3d?
Link naar reactie
[quote:4b9d2121ac="feike1977"]Ik heb de volgende gegevens kunnen vinden: club 3d: GPU 200 mhz, MEMORY 400 mhz connect 3d: ENGINE 325 mhz, MEMORY 400 mhz asus: geen gewone 9600, maar alleen XT/PRO/SE Volgens deze gegevens is de connect 3d toch beter qua waarden dan club 3d?[/quote:4b9d2121ac]Inderdaad, maar dat zie je toch zelf ook. En de conclusie heb je ook al zelf getrokken. Wat is nou je hele probleem? Kijk gewoon op site van de fabrikanten net als dat je hierboven doet en kies de beste uit. :x Dit begint een beetje een heel onzinnig topic te worden :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...