Ga naar inhoud

hotpoint ariston


rianne-1

Aanbevolen berichten

ik heb n precies 5jr oude hotpoint ariston die precies op zn laatste garantie dag mn huis tot 2 x toe blak zette(staat op zolder) vanaf t moment dat ie in huis kwam is er ellende mee geweest de manchet zat niet goed gemonteerd dus eerst al n ruime week wachten voor ik kon wassen toen schoot die manchet los dus weer een week zonder .er is n nieuw pomp ingekomen diverse andere reparaties en als klap op de vuurpijl hij maakte een raar geluid dus gebeld ach was maar gewoon door:::: nou ddat heb ik geweten hels kabaal heeft ie de stenen die erin zitten kapot geslagen nieuwe binnenkant en betonblkken en nu springt na ong 45 min dus de deur een stukje open waterballet tot beneden in de huiskamer woepien nee mevr geen garantie meer die is gisteren verlopen,mn man heeft er maandag alsnog n mail aan gewaagd zowaar word ie nu gemaakt uit \\\"cooulance\\\"nadat we m net naar benden hadden gesleept(beide 59 jr oud en niet al te best)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...