Ga naar inhoud

Wat is PCI-express?


Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk, ik had je verhaal verkeerd geïnterpreteerd, je vertelde dat AGP ontwikkeld was omdat de PCI sloten te langzaam waren, dat is deels waar, zie de rest van mijn post waar je het uit hebt gequote, mijn excuus. hierbij de rectificatie dan ;) @ Royzwiers Zoals je op de foto boven je post kan zien zie je dat de eerste moederborden gewoon PCI sloten hebben. PCI verdwijnt nog lang niet hoor, AGP gaat wel snel weg maar PCI zal nog een lange tijd naast PCI-Express op de moederborden blijven net als dat de ISA sloten ook ver na 1993 (Introductie pci) op de moederborden zaten
Link naar reactie
[quote:ee3707dee9="royzwiers"]komen er eigenlijk op de eerste nieuwe moederborden met pci express ook nog pci sloten? anders moet ik mijn tvkaart weer weg gaan doen :( mij lijkt het van wel dat was toch ook zo bij de overgang van isa naar pci?[/quote:ee3707dee9]Ja, zal nog wel poosje duren voordat PCI-express alleen maar op de mobo's te zien is. PCI-E/1x is wel een verot klein slotje zeg, handig :D [edit] shit, twee pagina's, iets te fanatiek :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...