Ga naar inhoud

video kaart niet goed?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een nieuwe video kaart: Nvidia riva tnt2 M64. maar nu werken sommige games niet meer (medal of honor & call of duty) mohaa werkt inmiddels maar COD krijg ik niet aan de praat. de error die ik krijg is: [quote:d9c6b185c5] Your video card appears to be missing one or more features required to run Call of Duty. You should intstall the latest drivers for your video card, beeing sure to uninstall the old drivers first. if you already have the latest drivers, you should completely uninstall the drivers and then reinstall them. This fixes most problems. if the game still doesn't work, it may be that your video card does not have the minium features required. please check the readme for more information, including a list of supported video cards.[/quote:d9c6b185c5] en mijn video kaart drivers eerst verwijderd de nieuwste geinstalleerd en tot mijn verbazing krijg ik dezelfde error. hij voldoet wel aan de systeem eisen dus ik heb echt geen idee wat het probleem is. kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Ehm ik denk toch dat je kaart niet aan de eisen van COD voldoet, 32mb geheugen zegt niet alles. Aangezien deze kaart toch al sterk verouderd is en deze kaart nog nieteens alle onderdelen van directx 7 ondersteund, (en ik denk dat COD deze echt nodig heeft) daarom dus deze opmerking geeft. Het ligt dus niet aan de drivers, maar aan de hardware zelf. Wil je COD echt spelen dan zul je moeten kijken voor een wat nieuwere videokaart ondank dat deze voor jou net nieuw is. en dan moet je toch minimmaal aan een gf4 mx of een radeon 9200se gaan denken als je er niet te veel aan wilt uitgeven, maar das weer een ander onderwerp
Link naar reactie
[quote:fed0e4217d="sdh"]idd, ik heb voor mijn 9200se ook een RivaTNT2 gehad en die werkte bij mij ook niet bij Call of Duty. MOHAA wel... :roll: Dit komt denk ik waarschijnlijk omdat Call of Duty een DirectX9 game is. Mohaa is dacht ik DirectX8.1[/quote:fed0e4217d] nou volgens mij zijn ze allebij directx 7 hoor en blijkbaar heb je voor mohaa niet eens alle functies van directx 7 nodig anders zou die ook niet werken met mohaa
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...