Ga naar inhoud

Videokaart doet vaag


Aanbevolen berichten

[img:6dc015d729]http://murderers.members.creativehosting.nl/test.JPG[/img:6dc015d729] Dit zie ik op mijn scherm. Ik heb naar de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik nieuwe drivers moet downloaden, gedaan > zelfde probleem. Ze zeggen dat ik ook ff de videokaart eruit moet halen er opnieuw in moet doen. Kan ik dat doen zonder problemen te krijgen met opstarten etc, en of dat ik drivers opnieuw moet installeren? Iemand nog andere tips?
Link naar reactie
Jahoor je kan gewoon je videokaart er uit halen er opnieuw in stoppen, daarna de pc weer aan om te kijken of ie het weer normaal doet. Voor de rest, ik weet niet of je je videokaart heb overgeklokt? Zoja zet die dan weer terug op standaard waarden en kijk ook meteen even of de koeling van je videokaart goed functioneert (Dus dat ie niet vol met stof zit ofzo)
Link naar reactie
[quote:a6616f4ab3="R-bin"]Jahoor je kan gewoon je videokaart er uit halen er opnieuw in stoppen, daarna de pc weer aan om te kijken of ie het weer normaal doet. Voor de rest, ik weet niet of je je videokaart heb overgeklokt? Zoja zet die dan weer terug op standaard waarden en kijk ook meteen even of de koeling van je videokaart goed functioneert (Dus dat ie niet vol met stof zit ofzo)[/quote:a6616f4ab3] Nopes, ik overclock niet, ben te b00n voor dat soort "enge" dingen :oops: . En er zit idd nog garantie op. Ik laat anders ook maar een monteur langskomen denk ik.
Link naar reactie
[quote:b01824fe79="MichelG"]Je hebt dit probleem toch pas geleden ook nog gehad, toen je die computer net gekocht had. En nu heb je het zelfde probleem weer? Ik zou gewoon weer die klante service bellen en hun dit klusje laten klaren. :wink:[/quote:b01824fe79] Klopt, ik heb het nog steeds :oops: . Had geen tijd om het te fixen i.m.v school etc. En overhit kan het niet zijn, want het is al meteen als je hem opstart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...