Ga naar inhoud

mijn nieuwe trots, samsung 172x. vinden we van dat scherm


Aanbevolen berichten

Hier een review van het scherm: http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/Samsung_172x/ Niet zo goed voor games lees ik: [quote:ccb7fabe76]On the gaming side the 172x was run through a few shooters. Here it did not perform as well. Of particular note was Unreal Tournament 2003; while the character at was at a standstill, the picture was razor sharp. However [b:ccb7fabe76]during movement there was a noticeable blurring effect. It was not ghosting but it was a lack of sharpness, kind of like a drunken effect.[/b:ccb7fabe76] A good example would be the dream sequences in Max Payne 2 where there is an intentional blur. While it was not as pronounced as that, it was definitely something that bothered me with the 172x that is not an issue with CRTs. [/quote:ccb7fabe76] [list:ccb7fabe76]Aesthetics 10 /10 Desktop Performance 8/10 Color Accuracy 7/10 Multimedia Performance 10/10 [b:ccb7fabe76]Gaming Performance 4/10 [/b:ccb7fabe76] Overall Value 3/10 Overall Score (not an average) 6/10 [/list:u:ccb7fabe76] Niet zo geschikt voor games als de 12ms doet denken dus, jammer.
Link naar reactie
[quote:4f0eeeeb45="=def=appelseal"]zn 1ste bericht en hij word gelijk de grond in gestampt waar is dat nou weer goed voor :roll: [/quote:4f0eeeeb45] Ja, sorry, zo bedoel ik het niet. Had ik trouwens ook ff niet op gelet. Maar ik vond het een beetje achterhaald om nu nog te vragen wat iedereen er van vindt. (en ik was niet de enigste, zie feedbackforum)
Link naar reactie
Ik wens aller eerst welkom op dit forum en feliciteer je met je mooie aankoop. Ik vind het een mooi design maar wel simpel. Maar dit forum wordt vooral gebruikt om dingen te vragen en niet om de mensen op de hoogte te stellen van hun nieuwste aanwinst. Maar als je nog een keer een scherm koopt kun je beter vragen voordat je hem gaat kopen wat de mening van andere is. Dan kunnen we proberen het een beetje bij te sturen. Maar als jij tevreden ben met de monitor en je vind je kwaliteit okay, dan is er toch geen enkel probleem ? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...