Ga naar inhoud

Hercules Radeon 9700 Pro


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn kaart komt zeer waarschijnlijk ongerepareerd terug :cry: maar wat ik me afvroeg, hoe kunnen ze statische "overbelasting" van de kaart zien ? diegene waarvan ik de kaart had zei dat ze dat kunnen zien aan sommige poorten die doorbranden, is dat zo, of is dit lulkoek en hoor ik gewoon een frisse kaart te krijgen als ie dood is door statische overbelasting ? Grtz NoepZor
Link naar reactie
[quote:496617e08f="Red Dragon"]je zegt het zelf al, even pricewatch checken van tweakers, een X800 PRO zal zo'n 430 Euro gaan kosten. Je kan natuurlijk ook een Radeon 9800 PRO kopen, die heb je al voor 200 Euro[/quote:496617e08f] ik heb geen 200 euro, en tegen die tijd dat ik geld heb dan heb ik wel genoeg voor een X800Pro :P
Link naar reactie
[quote:dff1aab05b="koene"]@ RD; de X800 pro kost €403, dus geen €430 :) [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/84274[/url][/quote:dff1aab05b] Die 430 euro was een richtrpijs van mij, ik bedoel daarmee om en nabij de 430 euro, duurder en goedkoper. dat de goedkoopste 403 Euro in de pricewatch is is leuk maar over het algemeen zal de prijs rond 430 euro liggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...