Ga naar inhoud

Dvd WEL op tv,Divx NIET op tv


Aanbevolen berichten

Ik heb dus het bovengenoemde probleempje,ik kan een dvd afspelen en die heb ik dan gewoon full screen op mijn tv (en pc natuurlijk). Als ik echter met Divx player een filmpje wil kijken,heb ik op de pc wel beeld maar op de tv niet. Ik heb het met Nview van Nvidia en Tv tool geprobeerd echter beide hetzelfde De Divx player is wel gewoon zichtbaar op de tv,maar de film dus niet. Weet iemand raad? greetz.
Link naar reactie
Ik had ook het probleem met zwart beeld bij divx en dat heb ik opgelost door andere drivers voor de videokaart te gebruiken. Blijkt ook dat de drivers die bij mij wel goed werken niet goed hoeven te werken op een andere computer met een andere nvidia kaart, het is dus een kwestie van een aantal drivers proberen tot je wel divx op tv hebt. overigens heb ik dit nooit met dvd bekeken dus of dat nou wel werkt als divx niet werkt, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Link naar reactie
Met behulp van Bsplayer heb ik nu wel Divx filmbeelden op mijn tv,echter nu weer niet op mijn pc. Is dit ook te realiseren,dus op 2 schermen tegelijk? Als ik met Bsplayer de clone funktie inschakel heb ik dus of op de pc of op de tv Divx.(Dvd weergave en de gewone windows dingen werken dus gewoon wel). greetz.
Link naar reactie
[quote:a54100f222="MichelG"]Het is gewoon de film of op het ene scherm of op het andere scherm. Er zit geen tussen weg in voor op beiden schermen. Ook al is dit stom, omdat je als je een spel speelt het wel op 2 schermen weergegeven kan worden. En dat zwaarder dan een film. Maar het is niet anders. :([/quote:a54100f222] Waarom kan dit met een film op Dvd dan wel? greetz.
Link naar reactie
[quote:9242d7b245="H"][quote:9242d7b245="MichelG"]Het is gewoon de film of op het ene scherm of op het andere scherm. Er zit geen tussen weg in voor op beiden schermen. Ook al is dit stom, omdat je als je een spel speelt het wel op 2 schermen weergegeven kan worden. En dat zwaarder dan een film. Maar het is niet anders. :([/quote:9242d7b245] Waarom kan dit met een film op Dvd dan wel? greetz.[/quote:9242d7b245]Oh, is dat zo? Dat wist ik niet. Ik heb het wel op beide schermen als het afspeel schermpje niet op full screen staat. Maar op full screen is 1 van de schermen zwart. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...