Ga naar inhoud

contrast bij TFT ivm foto/beeldbewerking


Aanbevolen berichten

Dag hr. Cornelis Ik zit met een dilemma. Ik heb 2 TFT schermen (telefonisch) besteld bij een pc zaak bij mijn in Veenendaal, Acer AL 1714, deze heeft een response tijd van 14 ms, maar een contrast van 350:1 Ik had al de bestelling geplaatst, toen mij pas duidelijk werd, dat er ook een Acer was (AL1713) met een resolutie van 450:1 ( response tijd 20 ms) maar dat is minder belangrijk voor beeldbewerking. (wel € 50,00 duurder p.s.) Mijn bedoeling is ze te gebruiken voor beeld(foto)bewerking Wat te doen, gewoon zeggen jammer dan pc winkel, ik wil de andere? Ik heb niet getekend, maar ik heb wel een goede verhouding met die zaak en ze hebben een goede service. Echt wild zijn ze niet om de bestelling om te zetten Wat is jullie advies
Link naar reactie
[quote:c546eabfd6="201914"]Dag hr. Cornelis Ik zit met een dilemma. Ik heb 2 TFT schermen (telefonisch) besteld bij een pc zaak bij mijn in Veenendaal, Acer AL 1714, deze heeft een response tijd van 14 ms, maar een contrast van 350:1 Ik had al de bestelling geplaatst, toen mij pas duidelijk werd, dat er ook een Acer was (AL1713) met een resolutie van 450:1 ( response tijd 20 ms) maar dat is minder belangrijk voor beeldbewerking. (wel € 50,00 duurder p.s.) Mijn bedoeling is ze te gebruiken voor beeld(foto)bewerking Wat te doen, gewoon zeggen jammer dan pc winkel, ik wil de andere? Ik heb niet getekend, maar ik heb wel een goede verhouding met die zaak en ze hebben een goede service. Echt wild zijn ze niet om de bestelling om te zetten Wat is jullie advies[/quote:c546eabfd6] Gewoon proberen uit te leggen wat het probleem is, en dat je aan foto bewerking doet, en om die reden de andere monitor wil hebben. Je ken het altijd proberen terug te draaien. en ze hebben aan jou een goed klant zo te horen dus ze moeten wel, anders zijn ze een klant kwijt, en dat willen ze toch niet?
Link naar reactie
[quote="201914" Ik zit met een dilemma. Ik heb 2 TFT schermen (telefonisch) besteld bij een pc zaak bij mijn in Veenendaal, Acer AL 1714, deze heeft een response tijd van 14 ms, maar een contrast van 350:1 Ik had al de bestelling geplaatst, toen mij pas duidelijk werd, dat er ook een Acer was (AL1713) met een resolutie van 450:1 ( response tijd 20 ms) maar dat is minder belangrijk voor beeldbewerking. (wel € 50,00 duurder p.s.) proberen om te zetten ( als dat nog lukt, maar off. moeten ze wel= binnen 7 dgn), of is een contrast van 350:1 ruim voldoende voor fotobewerking Wat is jullie advies[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...