Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het niet laten acclimatiseren na het vervoer, temperatuurverschillen en soms wat condens daardoor, op een plaats die dat net niet hebben kan, dat is ook een mogelijkheid. Een koolbaantje op een potmeter die niet al te best meer was en wat condens, en dat hoeft niet veel te zijn ,als een ruit beslaat van je adem al is het maar even een waasje, iets dergelijks kan met een electrisch apparaat soms funest zijn. Videorecorders, vooral de oude zijn daar heel gevoelig voor, maar daar staat meestal een waarschuwing op. Laat oud spul een dagje rusten in de ruimte waar je het gaat gebruiken.
Link naar reactie
o.k. ik heb de monitor een dag met rust gelaten, hem zo ver mogelijk weg gezet van alle apparaten, nieuwe drivers geinstalleerd en m'n mobiel uitgezet. ik moet zeggen dat het helpt. maar.. (ja daar komt het) ik heb nu een soort van schaduw achter al mijn letters! :x ik weet dat er een woord voor is en een oplossing maar ik weet alleen niet wat...
Link naar reactie
Ik denk dat de instellingen van je scherm, intern, dus in de monitor zelf ,wat probleempjes veroorzaakt door corrosie van de potmeters, of wat ook heel goed mogelijk is veel stof en aanslag in het apparaat. Voorzichtig met een kwastje een en ander schoonmaken met de stofzuiger bij de hand, maar wel de stekker uit het stopcontact ! en nergens aan draaien !. Laat hem daarna eens een dagje aan staan, misschien zonder stof dat thermisch de boel weer strak wordt, maar ik ben niet optimistisch !!!!!!!
Link naar reactie
[quote:9a56b1e98b="ieder1"]'k heb een wat ouder IBM 17" beeldscherm gekregen. bij mij trilt hij nogal terwijl hij dat voorheen niet deed. wat kan de oorzaak zijn? drivers? niet goed aangesloten? of heeft het vervoer hem misschien geen goed gedaan?[/quote:9a56b1e98b] hij is van plaats veranderd : lichtinval van buiten ? IBM, zag dit laatst bij mijn zwager. Gordijn een beetje dicht en weg trilling Je weet nooit
Link naar reactie
[quote:ef712e8516]Sorry hoor, misschien ben ik ff afwezig of zo, maar zo'n kabel zit toch vast aan de monitor? [/quote:ef712e8516]Niet bij alle monitoren hoor, ik heb hier voor me een Eizo TFT staan, hier kun je de kabel gewoon loshalen, thuis heb ik een Iiyama CRT en daar gaat het ook bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...