Ga naar inhoud

pinnacle pctv pro tv opnemen en branden


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een pinnacle pctv pro tv kaart. Nu vraag ik me af of iemand weet hoe ik een tv programma kan opnemen op de harde schijf en direct daarna op een dvd rw laten branden. Dus zonder dat ik daar nog iets voor hoef te doen. Met de meegeleverde software moet ik zelf nog het bestand sleuren en pleuren naar de brand applicatie van pinnacle. Dit zou ik graag geautomatiseerd willen hebben. Ik heb al behoorlijk wat afgezocht op het net maar nix gevonden. wie kan me helpen?? gr Willem
Link naar reactie
Hier ben ik weer! Ik heb Ulead moviefactory 3 gedownload en dat ziet er gelikt uit. Maar ik kan geen beeld krijgen. :-? Als driver staat de pinnacle pctv wdm video capture driver geselecteerd (de enige optie). Welk kanaal ik ook kies, er is altijd een groen/ruis beeld. Ik heb gelezen over een hotfix voor directx 9.0b en die heb ik gedraaid, maar nog geen verschil. De pinnacle tv software werkt wel, ik heb gewoon beeld en geluid. Wat kan ik hier aan doen? gr Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...