Ga naar inhoud

Rare vakjes in mijn beeldscherm


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn pc al een tijdje en nou begonnen er laatst bij Halo wat vakjes in het scherm te komen, en later ook wat strepen. Nou was dit niet zo erg want het was alleen af en toe. Maar nu begint het ook bij andere spellen te komen, en vooral bij de demo van Hitman Contracts. Die is helemaal erg, je ziet helemaal niks. Nou zei een vriend van me dat mischien mijn videokaart kapot is. Maar dat lijkt me sterk, want hoe kan zoiets nou kapot gaan. Ik heb met een norton een virus scan gedaan de nieuwste drivers gedownload. Ik zou niet meer weten waar het aan kan liggen. Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen dit op te lossen. Alvast bedankt. Ik heb staan: P4 Intel Celeron 2.4 RADEON 9700 PRO Intel moederbord Als jullie nog meer moeten weten moeten jullie dat zeggen. Hier zie je een plaatje terwijl het nog niet zo erg is, later wordt het veel erger. Dan komen er strepen enzo, maar dat zie je raar genoeg niet op een screenshot. [img:4f74844f2e]http://img8.imageshack.us/img8/8880/HC2.PNG[/img:4f74844f2e]
Link naar reactie
Het zou kunnen dat de kaart toch echt kapot (aan het gaan) is. Je zegt al dat je de laatste drivers hebt dus de oorzaak zul je daar verder niet meer hoeven te zoeken, tenzij het gebeurde na de installatie van nieuwe drivers. Dit gebeurt toch ook vrij plotseling en het wordt steeds erger? Is de koeling van je videokaart in orde, misschien wordt die te warm.
Link naar reactie
Hmm zo te zien is je vidkaart kapot.. ik heb dit een paar maanden geleden bij iemand gezien en die kaart is overleden... Ik heb met mijn eigen videokaart ook probs gehad, hele fijne dunne streepjes, de fan op het apparaat bleek kapot.. heb gemailed naar de fabrikant en kreeg binnen een week een nieuwe fan, met bijbehorend koelelement, mijn kaart was 16 mnd oud... Hoelang heb je die kaart al i.v.m. evt. garantie..
Link naar reactie
Daarnaast is het zo dat momenteel het weer beter wordt en daarmee dus ook de temperatuur stijgt, dit zou kunnen verklaren dat de videokaart plotseling te warm wordt. zoals al eerder werd voorgesteld, probeer de pc eens met open kast te draaien, om te kijken of meer koeling het probleem oplost, anders lijkt het mij een geheugenprobleem op de videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...