Ga naar inhoud

Garantie Monitor


Aanbevolen berichten

Sorry hoor maar hoe kunnen wij dat nu weten :-? Wij zijn de leverancier niet. En je zegt het zelf al...3 jaar, wat wil je dan van ons nog weten? Ik begrijp je niet helemaal. De garantie op een monitor is meestal drie jaar. Je garantie is dus net verlopen. Je kan dus ook niet eisen van de leverancier dat hij hem op zijn kosten repareert. Hij zal kosten in rekening gaan brengen. Ik denk dat het dan aantrekkelijker is om een nieuwe te kopen. Voor het geld dat een reparatie kost heb je bijna een nieuwe (als het al niet meer kost)
Link naar reactie
Terug naar de winkel, die is volgens de wet de garantieplichtige. Het apparaat is na 3 jaar stuk, dat mag niet van zo'n product en dus is de verkoper in gebreke gebleven. (het is de schuld van de fabrikant, maar de wet zegt dat je je daar dus niet mee hoeft te bemoeien) btw, welk merk is het?
Link naar reactie
Je garantie is net verlopen, dus je kan niet van de leverancier eisen dat hij alle reparatiekosten op zich neemt. Een monitor moet echter langer mee gaan dan 3 jaar, ik zou de leverancier hierop aanspreken en eisen dat hij een deel van de reparatie betaald. Dit is tegenwoordig min of meer een normale gang van zaken, het is niet meer zoals vroeger dat je na afloop van de garantie totaal niet tegemoet werd gekomen door de leverancier. Als de kosten voor reparatie desondanks te hoog worden, zou je nog met je leverancier kunnen afspreken dat je een nieuwe monitor krijgt, met korting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...