Ga naar inhoud

Opstartprobleem.


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Als ik mijn pc opstart springt mijn beeldscherm maar heel even aan en geeft dan de informatie NO SIGNAL. De pc start wel normaal op. Druk ik na ongeveer 5 minuten op de reset toets dan springt het beeldsherm weer aan en werkt alles prima. Wat is hier het probleem? Groetjes Deveny
Link naar reactie
[quote:52c8ee8678="deveny68"][quote:52c8ee8678="Comp-Freak"]Kijk even of je videokaart goed in zijn slot zit.[/quote:52c8ee8678] Sorry maar hoe ik dat?[/quote:52c8ee8678] Extra aanduwen, en horen of de iets van klik hoort, ofdat je 'chop' voelt. Edit: Check ook of de monitorstekker er goed in zit.
Link naar reactie
[quote:cd7e119cec="Bosje"]heb je de pc gekocht of zelf gebouwd ? Heeft ie het ooit wel eens goed gedaan ?[/quote:cd7e119cec] Het is een nieuwe pc en ik dacht als ik het probleem zelf op kan lossen dan hoef ik nioet terug naar de winkel maar ik ga morgen toch maar terug want ik heb tenslotte 3 jaar garantie en hij is pas een week oud.
Link naar reactie
[quote:ce4760a4c7="Bosje"]Juist, niet zelf aan gaan zitten, begrijp het, ben je blij nieuwe pc en dan hebben ze hem niet goed getest. Laat zij het maar oplossen, je hebt er tenslotte voor betaald. (valt deze niet onder 7 dagen geld terug ?)[/quote:ce4760a4c7] Heb net me pc terug en het probleem was twee verschillende geheugens die niet samen konden. Groetjes Deveny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...