Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb hier een zeer oude videokaart, een S3Trio32/64 van 2Mb. Deze heb ik in een open staand PCI-slot geprikt om er vervolgens een 14ince crt monitor op aan tesluiten. Je zou nu denken dat er gebruik gemaakt kan worden van de functie dual-monitoring maar krijg het niet voorelkaar. Is 2Mb te weinig? ik heb de juiste drivers geinstalleerd. Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
[quote:611cf36ae1="Peiky"]Maar ik heb dan toch maar 1 aansluiting? Ik bedoel, waar moet de connector van de CRT dan naartoe? Zijn er splitters? Mvrgrt.Peiky[/quote:611cf36ae1] zit er op je MX4000 ook een DVI aansluiting? of alleen een VGA aansluiting? ALs je een MX4000 met 1 VGA aansluiting hebt dan kan het inderdaad niet en dan moet je met die S3 aan de slag.
Link naar reactie
Die S3 trio is bovendien een draak van een ding met allerhande overlay problemen waarvan mij ook vaag bijstaat dat ie een probleem heeft om als tweede kaart te draaien. Wil je zoiets ,erg goedkoop, doen dan zou je beter een S3-Virge(DX) kunnen nemen. De virge is 1 v/d weinige ouderwetse kaartjes die , voor zover ik weet, totaal geen problemen heeft in welke situatie dan ook en gecombineerd met welke andere hardware dan ook. Met een virge lukt het zeker en bovendien hebben die meestal 4 of 8 mb geheuegen waardoor je ook wat beter zit met de weergave van je 2e desktop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...