Ga naar inhoud

Hoeveel watt voeding voor 9800 pro?


Aanbevolen berichten

250W. is absoluut te weinig, zeker met wat je voor de rest aan hardware en je systeem hebt zitten. Dat een Pentium 4 het nog doet op 250W. vind ik al verbazingwekkend! Een Radeon 9800 PRO alleen lust al (in de 3d stand) ongeveer 75W. Ik zou toch minstens voor een 400W. gaan. Groetjes van Jan Willem.
Link naar reactie
[quote:771affc3d2="Red Dragon"]Staat ook wat over in de FAQ, heb je die gelezen?[/quote:771affc3d2]zie het nu staan, had daarover heen gelezen.... dus 350 watt minimaal. ik had gehoopt het zonder nieuwe voeding te kunnen redden, om over te stappen op een 9800 pro.... als er toch een nieuwe voeding in moet dan wacht ik nog wel even en wordt het denk een X800. thanx allen voor de info
Link naar reactie
[quote:9e4c2740eb="HardTrance"]Man ik heb ook een 250watt voeding met daarin een radeon 9800 die ik tijdelijk op xt waardes heb lopen en gaat als een trein! 8) ps ik heb wel een dell voedin'g :wink:[/quote:9e4c2740eb] :D Uitzonderingen bevestigen de regels :D Microsoft Windows: Niets is (on)mogelijk!
Link naar reactie
[quote:52072a9f4f="HardTrance"]Man ik heb ook een 250watt voeding met daarin een radeon 9800 die ik tijdelijk op xt waardes heb lopen en gaat als een trein! 8) ps ik heb wel een dell voedin'g :wink:[/quote:52072a9f4f] bij oudere dell voedingen werden het aantal watts tog anders gerekend?
Link naar reactie
[quote:11f6fc58d0="MichelG"]Als ik de prijsklasse zie van die nieuwe kaart, dan is deze het dubbele van de radeon 9800 pro. (hij staat al in pricewatch op tweakers.nl) Maar als je dit ervoor over hebt zou ik zeker nog even wachten. Deze kaart ligt geloof ik over 10 dagen in de winkel :)[/quote:11f6fc58d0]ik weet niet over welke kaart jij het hebt, denk over een X800 pro?? of de 6800? ik heb het over de langzaamste van de X800 en 6800 die er uit gaan komen. die zullen waarschijnlijk rond de 250 a 300 euro worden
Link naar reactie
[quote:1bce35425b="MichelG"]oh sorry dat ik niet helemaal duidelijk was, maar ik heb het over de x800 pro. Deze staat op pricewatch niet goedkoper dan 400 euro nog wat. Dus dat is het dubbele van radeon 9800 pro :wink:[/quote:1bce35425b]aha, ja maar ik wil voor een gewone X800 gaan, die in prijs toch wel wat lager zal worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...