Ga naar inhoud

Mijn edele GeForce 2 MX 400


Aanbevolen berichten

Hi all, Ik zit ergens mee. In al die gamebladen zie je zo staan dat je nieuwe games als FarCry niet kan spelen met een FX 5600, of anders op low. Nu heb ik een GeForce 2 MX 400 (nee, niet lachen :P ) en daarmee kan ik FarCry GOED WERKEND op 1024*768 op HIGH spelen. Willen ze dan vertellen dat mij GeForce 2 beter is als een FX 5600?? :o
Link naar reactie
Brammy, als je niets zinnigs kan toevoegen aan ene topic post dan niet, hierover heb je al eens een PB gehad. @GamerNeo Omdat je een DirectX 7 compliant videokaart hebt worden de DirectX 8 en 9 effecten in Far Cry niet gerendeerd, hierdoor ziet het een stuk minder fraai uit als op een DirectX 9 kaart zoals de FX5600. Voordeel is dat het spel wel speelbaar is. De FX5600 rendeerd wel alle DirectX 8 en 9 effecten van Far Cry maar is daar niet krachtig genoeg voor. Kortom je Speelt Far Cry met een veel lager niveau dan op een FX5600 kaart en daardoor is het speelbaar.
Link naar reactie
[quote:a7a859dbdf="brammy!"]blijk baar wel denk ut trouwens niet maar jah ze haden misgien dat getest met bijv maar 128 mb memory en langzame procesor :D[/quote:a7a859dbdf] Testen doen ze meestal met uber systemen zodat ze zeker weten dat de PC niet de bottleneck is, dus een P4 of AMD @ 3200, 1024 Dual Channel, goed mobo ed ed
Link naar reactie
[quote:dd8e13d240="GamerNeo"]Hi all, Ik zit ergens mee. In al die gamebladen zie je zo staan dat je nieuwe games als FarCry niet kan spelen met een FX 5600, of anders op low. Nu heb ik een GeForce 2 MX 400 (nee, niet lachen :P ) en daarmee kan ik FarCry GOED WERKEND op 1024*768 op HIGH spelen. Willen ze dan vertellen dat mij GeForce 2 beter is als een FX 5600?? :o[/quote:dd8e13d240] Ik heb hetzelfde met mn radeon9200se :D
Link naar reactie
Het is ook een kwestie van hoe hoog wil je de grafische kwaliteit hebben, en natuurlijk of sommige effecten nodig zijn voor jezelf. Ik heb zelf ook een Geforce 2 mx en ik geef niet zo om de kartelrantjes, vage textures, etc, dus is er ook niet zo'n probleem :) Kijk, als je alles uit je kaartje wil persen kun je ook de snelste kaarten van nu tot het randje krijgen :P
Link naar reactie
[quote:b7376527db="arjant2"]klopt, zelfs met de allerbeste kaart tot nu toe (afgezien van de nieuwe kaarten) kan je niet op de allerhoogste settings met AA en AF spelen.... maar goed, daar komt verandering in! :lol:[/quote:b7376527db] Ja, maar dan moet je voor de topkaarten er wel bijna 500euro voor neerleggen... En zo rijk ben ik niet... :( :cry:
Link naar reactie
[quote:8d0265afa2="arjant2"]nou op low is misschien wat overdreven. ik speel met mijn FX 5600 op medium, maar high is inderdaad niet speelbaar...... het is inderdaad wat RD zegt, het ligt aan direct X 8 en 9......[/quote:8d0265afa2] Maar wat is nou beter; FarCry op (very)high met een GeForce 2 MX 400, of op Medium met een GeForce FX 5600??
Link naar reactie
[quote:ff00af08e6="GamerNeo"][quote:ff00af08e6="arjant2"]nou op low is misschien wat overdreven. ik speel met mijn FX 5600 op medium, maar high is inderdaad niet speelbaar...... het is inderdaad wat RD zegt, het ligt aan direct X 8 en 9......[/quote:ff00af08e6] Maar wat is nou beter; FarCry op (very)high met een GeForce 2 MX 400, of op Medium met een GeForce FX 5600??[/quote:ff00af08e6] Ik denk dat uiteindelijk de beeldkwaliteit op de FX5600 zelfs op medium veel beter is dan op de GF2. Offtopic: Is die dx9 ondersteuning niet uit te schakelen als je b.v. weet ik wat wilt?
Link naar reactie
[quote:23301fffdb="GamerNeo"][quote:23301fffdb="arjant2"]nou op low is misschien wat overdreven. ik speel met mijn FX 5600 op medium, maar high is inderdaad niet speelbaar...... het is inderdaad wat RD zegt, het ligt aan direct X 8 en 9......[/quote:23301fffdb] Maar wat is nou beter; FarCry op (very)high met een GeForce 2 MX 400, of op Medium met een GeForce FX 5600??[/quote:23301fffdb] Medium op een GeForce FX 5600, het water op een Direct X 7 kaart ziet er niet uit, zelfs niet op high detail
Link naar reactie
[quote:458ce71d8f="taco78"]Waarom maken ze dan een directx9.0 kaart zo dat je farvry niet eens volluit kan spelen? maak dan een goede directx 8.0 kaart, dan een halve directx 9.0 kaart[/quote:458ce71d8f] Wat dacht je van de Radeon 9800XT, X800 en X800 XT en de GeForce FX 5950 Ultra, 6800, 6800 Ultra, deze kaarten zijn perfect op Far Cry op Direct X 9 volluit te spelen.
Link naar reactie
[quote:16f5dba625="arjant2"]mee eens, al zal jij op je 9800XT niet alles helemaal voluit kunnen zetten denk qua AA en AF? of zit ik dan mis? zal op het randje zijn denk ik[/quote:16f5dba625] Klopt, met mijn Radeon 9800XT is het niet mogelijk om 1280x1024 Full detail met Anti-Aliasing op 4x en Anisothropische filtering op 8x te spelen. Ik speel Far Cry op 1280x1024 max detail. AA2x en AF8x, dat kan wel maar dan nog merk ik in sommige situatie's dat het niet top loopt. Ik heb Far Cry gespeeld op een ATI Radeon X800 XT met 1280x1024 AA4x en AF8x (Test pc voor Computer! Totaal) , dat liep als een trein, echt super. jammer dat ik slechts een kwartier Far Cry heb kunnen spelen op die X800 XT.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...