Ga naar inhoud

CAS3 Geheugen Op 9800 PRO@XT


Aanbevolen berichten

[quote:348ae92fa0="Red Dragon"]Dan moet je op het geheugen zelf kijken, schrijf even op wat er op je geheugen staat en post het hier eens. Ik wist helemaal niet dat je de Cas Latency van video geheugen kan veranderen dmv een bios flash, dit is nieuw voor me.[/quote:348ae92fa0]Het is alleen maar goed dat je het niet wist. De artifacts waren zo verschikkelijk dat ik niet eens meer kon zien waar in Windows ik moest klikken om terug te flashen. Slecht idee dus. Ik heb 'm nog maar net terug geflashed vanuit DOS :evil: En zit nu met een echte 9800 PRO, die goed genoeg is voor 6550 punten met Cat. 4.5 Misschien dat ik 'm in het weekend weer naar XT flash, maar ik ben tevreden met mijn Radeon kaart. God bless ATi.
Link naar reactie
[quote:e3aa951cc6="Vandread"]aaaaah jammer :P was wel grappig geweeest als dit een nieuwe ontdekking was maar helaas..... maar vooral blijven experimenteren ;)[/quote:e3aa951cc6]T'zou leuk zijn als er een bios tooltje was met meer opties, voltage etc. Misschien moet ik maar eens een vmod voor het geheugen doen, als dat bestaat.
Link naar reactie
[quote:a3fc851300="koene"][quote:a3fc851300="Jasper G."][quote:a3fc851300="koene"][url]http://www.voidyourwarranty.nl/content.php?article.23[/url] lees die es door :)[/quote:a3fc851300] 8) Bedankt! Erg goede guide.[/quote:a3fc851300] wat voor soldeerbout heb je als ik vragen mag?[/quote:a3fc851300]Ik moet er nog een aanschaffen en ik heb er weinig verstand van. Had je suggesties dan?
Link naar reactie
[quote:3414fdc7e4="Jasper G."][quote:3414fdc7e4="koene"][quote:3414fdc7e4="Jasper G."][quote:3414fdc7e4="koene"][url]http://www.voidyourwarranty.nl/content.php?article.23[/url] lees die es door :)[/quote:3414fdc7e4] 8) Bedankt! Erg goede guide.[/quote:3414fdc7e4] wat voor soldeerbout heb je als ik vragen mag?[/quote:3414fdc7e4]Ik moet er nog een aanschaffen en ik heb er weinig verstand van. Had je suggesties dan?[/quote:3414fdc7e4] ik was laatst bij de Enorm([url]www.enorm.nl[/url] en daar raadde ze me een weller mini 2000(12W boutje) aan met een 0.5 mm puntje erin van €10 de bout zelf was €22,50 oid, zelf zou ik naar een 25W boutje kijken met een puntje van 1 mm of kleiner.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...