Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goh, ik heb dat C&C Generals wel 's best soepeltjes zien draaien op een Athlon 2500+ met A7N8X-VM mobo. Dan heb ik het over een op het mobo geintegreerde Geforce4 MX GPU! Weliswaar niet de hoogste resolutie (1024x768), maar toch ... lijkt me ook een kwestie van een juiste combo van drivers?
Link naar reactie
Nou ik weet wel zeker dat het niet aan het mobo/drivers ligt! Ik heb een dell pc waarbij alles perfect op elkaar is afgestemd! (voor de rest prijs ik dell niet de hemel in, maar ze stellen de dingen toch echt goed op elkaar af) verder heb ik altijd de nieuwste drivers! Maarja het ligt er natuurlijk ook aan waarmee je tevreden bent. Zo heb ik laats gelezen in het game topic dat er iemand tevreden was met 15 FPS, maar daar ben ik dus [b:87361df860]echt niet[/b:87361df860] tevreden mee. :wink:
Link naar reactie
[quote:afb6ffbcae="HardTrance"]Maar ik zal toch maar even een voorbeeldje geven: als je een atoombom laat ontploffen in c&c generals, en je krijgt de atoombom in beeld dan gaat het allemaal stoterig en duurt de ontploffing een hele minuut ofzow terwijl die met mn huidige videokaart nog maar 15 sec duurt en dat laatste is zoals het hoort![/quote:afb6ffbcae] Hmmm... ik hou wel van een minuut lang ontploffingen :D Zegt Ati M10 jullie trouwens iets en zo ja, hoe verhoudt die zich tot de eerder genoemde chips? (Radeon 9200, 9600, GF 5200, etc)? Mvg,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...