anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Beste mensen, Misschien vinden jullie dit zo'n cliché onderwerp, maar ik heb beetje zitten zoeken op dit forum en niet kunnen vinden welke consequenties het hebben van een (te) hoge reaction time van een TFT scherm heeft Stel dat mijn TFT 21ms heeft. Betekend het dan, dat ik een tegenstander pas 0,021 seconden later zie, plus de ping van het spel op internet ca. 20ms is dus 42ms/0,042 seconden in totaal? Vat ik dat goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Reken het maar om in Hz, dan kom je er achter dat het wel meevalt :). Tot ongeveer 50 Hz kan je oog herkennen. Nadeel is wel: minder ms leidt ook tot slechter beeld bij sommige panelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2004 De reactie tijd van je tft heeft niets te maken met het zien van je tegenstander. Hier is de band breedte wel belangrijk. Je communiceert constant met de opgezette server. Als die te traag is, krijg je een heel schokkerig spel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2004 dat wist ik wel. maar wanneer merk je dan dat je een te hoge reaction time hebt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2004 Als de reactietijd te laag is krijg je het ghosting effect. dwz. dat je nog strepen van een eerder beeld blijft zien in het volgende beeld. Het beeld wordt niet snel genoeg gewisseld en dat is erg vervelend in games. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen