Ga naar inhoud

lage agp snelheid volgens AIDA32


Aanbevolen berichten

hallo, met AIDA32 heb ik een overzicht van mijn systeem opgevraagd en nu zie ik het volgende bij het overzicht voor de chipset (moederbord Microstar MS-6701). De ondersteunde AGP snelheid is 1x 2x 4x of 8x. De actuele agp snelheid van mijn systeem is 4x en nu geeft AIDA32 aan dat de werkelijke agp snelheid lager is dan ondersteund wordt. Weet iemand of dit zo hoort, of hoe ik dit op kan lossen. Heb zelf reeds geprobeerd om de snelheid in het BIOS op 8x te zetten maar ook toen bleef AIDA32 aangeven dat de snelheid 4x was. Deze instelling heb ik maar weer teruggezet op auto.
Link naar reactie
[quote:65a82e070d="Comp-Freak"]Ik kan zo gauw geen handleiding vinden of specs, maar ik weet niet zeker of die wel op 8x agp kan draaien. Mijn GF4 MX440 is ook agp 4x. [/quote:65a82e070d] Klopt, je hebt ook GF4TI kaarten die op agp4x draaien. @rev: Als het wel een agp8x is maakt het idd zoals Comp-Freak ook al zei haast geen verschil met agp4x. :wink: Maar hoort dit niet thuis in 'Videokaarten en Monitoren'?
Link naar reactie
Ik heb een ti4400 op agp 4x en met 128Mb geheugen dus dat zegt niets. Ook mijn mobo ondersteunt 8x en ook bij mij zegt aida dat ik eigenlijk op 8x zou moeten draaien. Dat is slechts een aanbeveling en niets waar je je ongerust over moet maken. Natuurlijk ga je harder met 8x maar dat is zo miniem beetje dat het eigenlijk helemaal niets uit maakt. Ik begrijp ook niet echt waarom Aida dat stukje tekst er in stopt; mijn kaart gaat immers niet harder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...