Ga naar inhoud

Prijzen X800 Pro/XT en nVidia 6800 Ultra


Aanbevolen berichten

Weet al iemand wat de prijzen hier zullen worden? Want de indicaties hierop zijn nogal schrikwekkend! Retail Price US X800 Pro 399$ / 333€ X800 XT 499$ / 415€ In de EU (eerste indicaties) X800 Pro 450€ en HOGER! / 540$ X800 XT 599€ en HOGER! / 720$ Op E-Bay gaan de Pro's er voor 450€ en hoger uit. En enkele XT's heb ik er voor 750 en 800€ verkocht zien worden! :o Als de prijzen er idd zo gaan uitzien bestel ik dus in de VS. Maar weet iemand iets van extra invoerkosten bij dure hardware?
Link naar reactie
Ik denk dat na een paar weken die prijzen toch echt wel een stuk omlaag gaan, dat verwacht ik. Zo niet, dan is het wel belachelijk duur geworden voor ons. Voor €600 kan ik een aardige PC samenstellen. Dat is wel meer dan 1300 piek als we even terug rekenen naar guldens. Vroeger kon je twee voodoo2 kaarten kopen voor 500 gulden ofzo. Nu vragen ze wat mij betreft toch veel te veel.
Link naar reactie
Let wel, dit zijn High-end kaarten, niet zomaar kaartjes. Vergelijk de prijs maar met de 9800 XT die rond de 450 euro kosten. Die kant zal het zeker opgaan met deze kaarten. Niks raars aan. Ze zakken vanzelf in prijs zodra er weer nieuwe snellere modellen verschijnen. Je kan nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerst rang zitten.
Link naar reactie
[quote:1a0911f983="Jasper G."][quote:1a0911f983="arjant2"]Je kan nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerst rang zitten.[/quote:1a0911f983]Dat lijkt alleen te gelden voor Europeanen.. :-?[/quote:1a0911f983]tja maar dat is niet iets van vandaag he en ook niet alleen voor videokaarten..... Heel veel dingen zijn in amerika nou eenmaal goedkoper..... Maar als je wil importeren, niemand die je tegenhoudt :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...