Ga naar inhoud

Radeon 9550 naar Europa?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    166

[quote:1985b086b4="sdh"]Maar zoals ze op Tweakers ook al zeiden lijkt het me handiger om er Radeon9300 of 9400 van te maken. :roll:[/quote:1985b086b4]Dat weet ik dus niet of dat helemaal waar is. Want hij komt te vervanging van de radeon 9200. De 9550 is een directx 9 kaart en wordt volgens mij niet veel lager of hoger geclockt als de orginele 9500. Deze stond namelijk standaard ook maar op 270 GPU / 270 RAM. Dus ....
Link naar reactie
Hoi allemaal/Ni Hao, Zit al enige maanden in China, in Wenzhou (1.2 miljoen inwoners) en heb uiteraard ook gepoogd wat compustuf te zien, echter computerzaken zijn hier heel zeldzaam en ik zit toch echt in het hartje van het centrum. Wat ik heb kunnen zien aan videokaarten was bijna zonder uitzondering met 5200 aangeduid en een enkele wat lager, en branders heb ik helemaal niet gezien. Mijn indruk is dat hier bijna alles met on board video is en de cellerons als favoriete CPU. Ik zal toch met handen en voeten proberen een Radeon 9550 te krijgen voor mijn zoon die nu nog tobt met een MX2-440. Speelhallen zijn hier in overvloed, zo met een 50 of 100 apparaten waar flink gespeeld wordt. CPU`s heb ik wel gezien in een vitrine, alles intel en tot en met de 3,06, maar het zag er stoffig uit dus zal er wel weinig gekocht worden. Het wordt me nu te warm binnen en geen airco, 28 graden is mij te veel, het valt me op dat met deze temperatuur de stroom nog niet is uitgevallen, ik dus naar de cola met ijs. Groetjes
Link naar reactie
[quote:cf29998835="MichelG"]Dan krijgen we een beetje een indruk naar hoe de kaart presteerd tegenover z'n voorganger de radeon 9500. :D[/quote:cf29998835] De Radeon 9550 heeft ondanks zijn naam niks met de Radeon 9500 te maken. Zijn voorganger is de Radeon 9200. Ze komen er wel erg laat mee zeg, om nu pas serieus te concureren met de FX5200. Maar ja, beter laat dan nooit :wink:
Link naar reactie
Ni Hao, 19.45 china tijd is bij jullie dus 12.45. Na wat vragen ben ik er achtergekomen dat de 9550 hier wel bekend is en de informele prijs is voor de 128 uitvoering 770,-Yuan,de 64 er is 680,- yuan. Toen ik mijn geld wisselde een paar maanden geleden was het 11 yuan voor een euro, nu even negen,waarom die koers zo schommelt weet ik niet, er zal wel iets geflikt worden. Dus zonder onderhandelen een prijs gemiddeld 77 Euro voor de grote, dus die 7 tientjes is haalbaar, zeker omdat de koers nu echt niet anders kan als stijgen. t`is niet uit voorraad, maar heel kort leverbaar. Zou ik er nog wat aan kunnen verdienen als ik er tien mee neem volgende maand ? Heb zoeven een visburger gegeten bij Mac Donald en een beker met van die roze slobber, lekker koud voor omgerekend 95 cent. McDonald is trouwens de enige zaak die ik gezien heb die niet van die hard wit/blauwe TL`s in zijn zaak had maar de nette, iets gelige kleur, waardoor eten er ook smakelijker uitziet, nu zijn de mensen hier al een beetje gekleurd dus zien ze er niet zo ziek uit onder die fabrieks TL`s maar ik blijf het afschuwelijk vinden. Even lekker douchen als er water is,groetjes.
Link naar reactie
[quote:6468fb6d1d="Alipapa"]Ni Hao, Zou ik er nog wat aan kunnen verdienen als ik er tien mee neem volgende maand ? [/quote:6468fb6d1d] Als je een partij koopt met een mooie korting <€70 misschien, en je zou ze nu al kunnen aanbieden heb je wel een leuk handeltje. Over een maand is het maar kijken hoe lang die al de markt is op dat moment en wat de precieze prijs is. Als het prijsverschil slechts een euro of 10-20 is met de winkelprijs denk ik niet dat veel mensen hem bij je willen kopen.
Link naar reactie
[quote:827e1f8d17="MichelG"]Zou ik mogen vragen waar je deze vandaan hebt? En zou je misschien een 3D mark '03 test willen doen. [/quote:827e1f8d17] Slashhead teste voorheen kaarten voor Computer! Totaal en heeft de kaarten eerder dan ze te koop zijn, hij heeft ook een Radeon X800 XT thuis bijvoorbeeld (zelf even bij hem thuis gezien 8) ) Overigens werkt Slashhead bij Club-3d, dus kan het ook nog zo wezen dat hij de kaart op de productie afdeling heeft liggen. Hij heeft hem dus niet gekocht en kan je dus ook niet een winkel geven waar je hem kan halen. @SDH de Radeon 9200SE is DirectX 8.1 en 64-bits, een Radeon 9550 is 128bits (er is ook een 64bits versie) en is DirectX 9, je kan de Radeon 9550 beter vergelijken met een Radeon 9500 dan met een Radeon 9200.
Link naar reactie
[quote:fc8d304c41="Alipapa"]Ni Hao, 19.45 china tijd is bij jullie dus 12.45. Na wat vragen ben ik er achtergekomen dat de 9550 hier wel bekend is en de informele prijs is voor de 128 uitvoering 770,-Yuan,de 64 er is 680,- yuan. Toen ik mijn geld wisselde een paar maanden geleden was het 11 yuan voor een euro, nu even negen,waarom die koers zo schommelt weet ik niet, er zal wel iets geflikt worden. Dus zonder onderhandelen een prijs gemiddeld 77 Euro voor de grote, dus die 7 tientjes is haalbaar, zeker omdat de koers nu echt niet anders kan als stijgen. t`is niet uit voorraad, maar heel kort leverbaar. Zou ik er nog wat aan kunnen verdienen als ik er tien mee neem volgende maand ? Heb zoeven een visburger gegeten bij Mac Donald en een beker met van die roze slobber, lekker koud voor omgerekend 95 cent. McDonald is trouwens de enige zaak die ik gezien heb die niet van die hard wit/blauwe TL`s in zijn zaak had maar de nette, iets gelige kleur, waardoor eten er ook smakelijker uitziet, nu zijn de mensen hier al een beetje gekleurd dus zien ze er niet zo ziek uit onder die fabrieks TL`s maar ik blijf het afschuwelijk vinden. Even lekker douchen als er water is,groetjes.[/quote:fc8d304c41] Ruik ik hier een leuke inkoopactie :P Maar is deze kaart DirectX 9[size=9:fc8d304c41] edit: ik weet t LEZEN, srry mensen[/size:fc8d304c41]? Als ik het zo zie wordt het een budget kaartje, daar moet ik meer van weten :P Kan ik mijn GF4MX440SE hetraam uit schoppen :wink: . Je hebt verschillende kaarten, en ik kijk tegenwoordig eigelijk gewoon naar de prijs als maatstaf. zou ikhier uit kunnen trekken dat de kaart eigelijk niet zo goed is (ik bedoel meer, nix kan zijn?) zou een upgrade van GF4MX440SE naar deze kaart zinvol zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...