Ga naar inhoud

Radeon 9550 naar Europa?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    166

Ik zit net te kijken in de [i:f7ee881359]CX_15068.inf [/i:f7ee881359]van de Beta Catalyst 4.5 drivers en daar staat hij wel tussen: [code:1:f7ee881359]"ATI RADEON 9550" = ati2mtag_RV350, PCI\VEN_1002&DEV_4153 "ATI RADEON 9550 Secondary" = ati2mtag_RV350, PCI\VEN_1002&DEV_4173[/code:1:f7ee881359] Het is dus wel een officieele kaart van ATI anders zou hij niet door de Catalyst 4.5 drivers worden ondersteund. Het gekke is dat hij niet in de CX_14266.inf van de Catalyst 4.4 drivers staat.
Link naar reactie
lijkt me een aantrekkelijke kaart, maar is het niet een beetje overbodig laat om dat nu nog te aan introduceren in europa. Zeker met de komst van al dat nieuwe geweld zullen de prijzen van de 9600serie ook wel snel kelderen en ik denk niet dat een 9550 meer zal bieden dan een 9600pro/xt oid
Link naar reactie
Ik heb hier al meer over gelezen op tweakers.net Maar wanneer deze in nederland komt stond er niet bij. Ik hoop zo snel mogelijk. Want als het net zo goede kaart is als de de radeon 9500 dan wil ik er wel eentje hebben te vervanging van mijn fx 5200. En als er dan ook een pro versie met 8 pipelines komt en deze net zo makkelijk over te klokken is, dan wil ik er zeker één hebben. M'n vader heeft een een radeon 9500 pro. En dit dingetje draait echt heerlijk zelfs in de nieuwste games. (wel overgeclockt en omega drivers ) :wink: hier verwijzing artikel tweakers.net [url]http://www.tweakers.net/nieuws/31746[/url] er komen alleen wel twee versies, zowel 64 bit als 128 bit. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...