Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb net nieuwe drivers op mijn radeon 9500 gezet die gemod is naar een 9700 pro maar nu krijg ik artifacts. Ik denk dat het door hyperZ komt, want die had ik eerder uitgeschakeld, maar ik zou nu niet meer weten hoe ik dit opnieuw kan uitschakelen. Ik gebruik de nieuwe 4.4 drivers, van omegacorner. Weet iemand dit? alvast bedankt
Link naar reactie
DukeH, als je niets toe te voegen hebt aan de topic post dan niet, volgens mij heb ik dit al eens eerder tegen je gezegd! :x Remon12, Je kan Hyper-Z uitschakkelen met Rage3dtweaker, die is te downloaden via www.rage3d.com Echter vraag ik me af of dit wel gaat helpen, HyperZ heeft niet veel invloed op je Artifact lijkt me. ik denk zelf dat je Radeon 9500 helaas niet geschikt is voor een Radeon 9700 modificatie.
Link naar reactie
ik heb met mijn vorige drivers geen problemen gehad, maar ik weet niet meer wat ik op dat moment heb uitgeschakeld, nu heb ik een systeemherstel gedaan, en geen problemen meer. Maar ik weet zeker als ik nou weer naar nieuwe drivers ga dat ik het probleem weer heb. Het lijkt erop dat die optie niet meer in rage3d zit. Maar toch bedankt :wink:
Link naar reactie
Je kunt ook proberen of de artifacts minder/weg zijn als je de kaart naar 9700 snelheden klokt ipv 9700 Pro. Dat scheelt minder in performance dan terug naar 9500 en je geheugen is dan toch lager geklokt. Vreemd blijft dat je er met de oude drivers geen last van hebt. Had je de nieuwe catalyst of de omega drivers? Anders zou je de andere nog kunnen proberen.
Link naar reactie
ik had met mijn 9500 een score van 2800 en na de modificatie een score van 4500, toen nog overgeclockt en toen had ik 5400. Maar het rare is dat ik artifacts krijg als ik naar de hogere drivers ga. *offtopic: Noepzor Ik was afgelopen zondag nog in Goor, had daar een toernooi :D. Bij Hector ofzo iets.. :wink:
Link naar reactie
[quote:55c4751a5f="remon12"]ik had met mijn 9500 een score van 2800 en na de modificatie een score van 4500, toen nog overgeclockt en toen had ik 5400. Maar het rare is dat ik artifacts krijg als ik naar de hogere drivers ga. *offtopic: Noepzor Ik was afgelopen zondag nog in Goor, had daar een toernooi :D. Bij Hector ofzo iets.. :wink:[/quote:55c4751a5f] Dan werkte de mod wel ja, heb je de drivers al eens opnieuw geinstalleerd ? probeer je oude drivers nog eens ? [size=9:55c4751a5f]Ja, dat is een voetbalclub hier :) hadden ze toernooi hoorde ik :P maar ik ga nooit naar voetbalwedstrijden 8) [/size:55c4751a5f]
Link naar reactie
Remon en NoepZor, doe je Off-topic verhaal even via PB of MSN of zo. @ Remon, Ik denk dat de andere driver misschien iets gevoeliger is voor artifacts. je zou kunnen proberen om je kaart lager te klokken, of een oudere driver gebruiken. Misschien dat het probleem weg is met de Omega Cat 4.5 drivers, die zullen binnenkort wel uitkomen.
Link naar reactie
Ik ben niet de beschermengel van je videokaart maar ik denk dat je hem zowiezo te ver geklokt hebt als je door nieuwe drivers die misschien ietsje meer van je kaart vragen al artifacts krijgt! Heb je al eens met ATITool gekeken of je misschien met de oude drivers ook al "onzichtbare" artifacts hebt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...