Ga naar inhoud

Verschil in helderheid Iiyama tft


Aanbevolen berichten

Ik heb de opdracht van mn vader gekregen om een pc voor hem samen te stellen en als monitor had ik de IIyama ProLite E380S gekozen. Die hebben we dus gister binnengekregen en ik heb na het aansluiten gelijk naar dode pixels gezocht (had er maar 1 kunnen vinden). De volgende dag echter is er een raar verschil in helderheid. Ongeveer 1/3 van het scherm is nu donkerder dan de rest (niet veel maar t valt wel op). Iiyama heeft hier in de handleiding iets over staan: "[i:dff1afa70e]You may find slightly uneven brightness on the screen depending on the desktop pattern you use.[/i:dff1afa70e]" Logischerwijs zou je dus de achtergrond veranderen, maar dit heeft verder geen enkel nut. Ook uit zetten en daarna weer aan heeft geen zin. Auto adjust ook niet overigens. Weet iemand wat je hier aan kunt doen en of we misschien beroep moeten doen op de garantie of iets dergelijks? alvast bedankt iig :)
Link naar reactie
Ok, er is weer een probleem bijgekomen... :cry: Het telefoonnummer bestaat niet meer en de website ook niet... op google heb ik een stukje gevonden van iemand die bij de consumentendienst heeft geklaagd over deze winkel. Moet ik nu gewoon Iiyama proberen te bereiken met dit probleem, of is dit zinloos?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...