anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Ik heb de opdracht van mn vader gekregen om een pc voor hem samen te stellen en als monitor had ik de IIyama ProLite E380S gekozen. Die hebben we dus gister binnengekregen en ik heb na het aansluiten gelijk naar dode pixels gezocht (had er maar 1 kunnen vinden). De volgende dag echter is er een raar verschil in helderheid. Ongeveer 1/3 van het scherm is nu donkerder dan de rest (niet veel maar t valt wel op). Iiyama heeft hier in de handleiding iets over staan: "[i:dff1afa70e]You may find slightly uneven brightness on the screen depending on the desktop pattern you use.[/i:dff1afa70e]" Logischerwijs zou je dus de achtergrond veranderen, maar dit heeft verder geen enkel nut. Ook uit zetten en daarna weer aan heeft geen zin. Auto adjust ook niet overigens. Weet iemand wat je hier aan kunt doen en of we misschien beroep moeten doen op de garantie of iets dergelijks? alvast bedankt iig :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Teruggaaan naar de winkel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 we hebben m online gekocht dus dat wordt opsturen dan, maar weet er dan iemand wat er met 'desktop pattern' wordt bedoeld? want ik wil natuurlijk eerst ff weten of er uberhaupt iets is wat ik er aan kan doen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Desktop pattern houdt in (lijkt me) dat je iets anders op de achtergrond hebt dan een effen kleur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Ja dat dacht ik dus ook, maar het probleem blijft bij effen kleur en ook bij een achtergrond plaatje. Zelfs in spellen of zo blijft het probleem zichtbaar. Ik heb ook de refreshrates verzet maar t mocht niet baten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 heb je je scherm wel oop de aanbevolen resolutie staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ja, 1024x768, maar bij lagere resoluties is het ook... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 gewoon je scherm terugsturen lijkt mij dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ok ik zal ff met de winkel bellen dan... iig bedankt! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ok, er is weer een probleem bijgekomen... :cry: Het telefoonnummer bestaat niet meer en de website ook niet... op google heb ik een stukje gevonden van iemand die bij de consumentendienst heeft geklaagd over deze winkel. Moet ik nu gewoon Iiyama proberen te bereiken met dit probleem, of is dit zinloos? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 ilyama hoort hem ook gewoon terug te nemen lijkt mij het is een monitor van hun.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ok dan doe ik dat :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 wel eerst even met ze bellen of mailen natuurlijk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Is al gebeurd ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Vertel de naam van de winkel, dan zijn we gewaarschuwd! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 www.m2computers.nl (volgens mij had ik daar al een keer eerder besteld en was er toen niets aan de hand, maar er heeft dus een man geklaagd bij de consumentenbond omdat hij zn bestelling niet heeft gekregen maar wel al heeft overgemaakt) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen