Ga naar inhoud

Slashhead en Club-3D


Aanbevolen berichten

Best mensen, vrienden en vage kennissen, Ik wilde het jullie toch maar vertellen... Vanaf 01 mei 2004 ben ik fulltime werkzaam bij Club-3D. Ik ben daar op dit moment verantwoordelijk voor de technische support en tevens ben ik Product Manager voor VGA en Mainboards. Dit is tevens de reden dat ik ga stoppen met het reviewen van grafische kaarten voor Computer!Totaal. Het artikel dat ik nu aan het afronden ben zal mijn laatste zijn op VGA gebied. Het is immers onmogelijk om mijn huidige baan te combineren met het reviewen van VGA kaarten. Dankzij dit werk heb ik natuurlijk wel de baan bij Club-3D en daarvoor ben ik Computer!Totaal dan ook zeer dankbaar. Via Computer!Totaal heb ik de kans gehad om alle VGA kaarten te testen die er maar te krijgen zijn, en heb ik dankzij de naam Computer!Totaal ook flink wat medewerking gekregen uit alle delen van Europa. Ik hoop dat jullie wat aan mijn artikelen hebben gehad en de opzet ervan konden waarderen. Ik heb geprobeerd een eigen stijl te ontwikkelen door toch relatief complexe zaken eenvoudiger te maken. Ik vind namelijk dat er over het algemeen veel te veel technische termen worden gebruikt zonder enige uitleg. Vooral engelstalige sites quoten nogal eens 1:1 van de whitepapers en daardoor is het marketing gehalte wel erg hoog in veel reviews. Ik vraag me daarom dan ook wel eens af of de reviewer zelf wel weet wat hij/zij opschrijft... Ik blijf wel VGA kaarten reviewen, maar dan zal dat meer bedoeld zijn voor eigen marketing werkzaamheden en ondersteuning van distributie kanalen. Mijn werkzaamheden voor PCzone lopen nog een maandje langer door i.v.m. toezeggingen die ik gedaan heb om toch een nVidia GeForce 6800 Ultra te gaan testen. Gigabyte denkt namelijk volgende week samples te hebben. Natuurlijk blijf ik op dit forum actief, zolang dat mogelijk is. Overigens is het zinloos om mij via het forum vragen te stellen over Club-3D producten of support. Daarvoor moet je op de website van Cub-3D zijn. Ik wil best wel eens antwoorden op een vraag, maar mijn antwoorden zijn op persoonlijke titel en zeker niet namens Club-3D, daarvoor zijn andere mensen aangesteld. Vriendelijke groeten, Raymond Koning
Link naar reactie
[quote:f9e26267e0="koene"]Jammer dat je stopt bij de c!t als hardware revieuwer(naast Videokaarten ook kasten,casemodding en waterkoeling). Maar veel succes bij Club 3D![/quote:f9e26267e0] Volgens mij stopt hij alleen met de videokaarten, de rest blijft het wel doen, wat ik begrepen heb.
Link naar reactie
Ja Richard aka Risto ken ik en werk nu al veel met hem samen, I.v.m. box ontwerp voor de X800. Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Mijn activiteiten voor Computer!Totaal zullen de komende maanden drastisch afnemen. Ik heb nog een paar klussen te klaren dus voorlopig zal mijn naam nog wel in het magazine staan.
Link naar reactie
doe je het box-ontwerp voor de X800 ?? :D:D:D ik wil pre-ontwerp fase pics :D neh we zien vanzelf wel , zal toch niet zoveel speciaals worden , of wel ?.. als de kaart maar goed is :-) maar ik wens je veel succes met je nieuwe baan , en bedankt voor alle goede berichten op dit forum etc. :-)
Link naar reactie
meestal staat op de club3D toch gewoon CLUB3D en de naam van videokaart enz.. niets apart ofzo? kvind zelf de dozen van sapphire altijd wel mooi , maar de nieuwe standaard doos voor de X800 is ook zeer mooi van ATI.. nou succes dan :D misschien heb ik over 6 weekjes ook wel een X800 van club3d in m'n handen / pc :D al info of ze dit keer beter gaan koelen ofzo ? want meestal hadden ze toch mindere koelers??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...