Ga naar inhoud

Iiyama tft will niet installeren onder Win2000


Aanbevolen berichten

Hoi, Onlangs heb ik een Iiyama tft scherm gekocht, maar onder win2000 wil deze niet installeren, windows herkent hem niet automatisch, en ziet em alleen als een Standaard monitor met max 16 kleuren. met 16 kleuren speelt de installatie cd van Iiyama niet, en kan ik ook geen wijs uit het beginscherm. Handmatig de INF installeren schijnt ook niet te werken. Het vreemde is, in het apperaatbeheer, staat geen monitor vermeld. ook bij het beeldchermmenu bij de geavanceerde instellingen staat bij de tab monitor de optie Eigenschappen uitgeschakeld, en verder kan ik er niets mee. Bij handmatig nieuwe hardware installeren staan ook nergens monitors vermeld. de inf inladen bij overige apperatuur werkt ook niet, ik krijg de foutmelding geen apperaat info gevonden. weet iemand hoe ik dit weer aan kan zetten ? Windows her installeren is erg lastig, door overige programma's waarvan ik geen backups kan maken. ik heb trouwens volledige administrator rights. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb de laatste drivers gedownload, maar hier zit ook geen installer bij. als ik doe zoals in het txt bestand staat, loop ik vast wanneer ik op de eigenschappen van de monitor wil klikken. deze knop staat uitgeschakeld. ook handmatig de inf installeren ( rechter muisknop-->installeren ) schijnt niets te doen. wel staat onderaan het tekstbestand : ;* NOTES FOR NT USER * * ***************** * NT does not have the device category of 'MONITOR'. Driver files are not required for monitor setup. dit zit er bij mijn win2000 dus ook ( 't was een schone installatie, geen upgrade )
Link naar reactie
[quote:a5e1e607d2="Quercus"][quote:a5e1e607d2]Heb je je videokaart drivers wel geinstalleerd?[/quote:a5e1e607d2] Ja, laatste versie's zijn geinstallerd, net als de laastste Direct X. Het is wel een oudere Voodoo Banshee kaart, maar dat mag toch verder niet uitmaken ?[/quote:a5e1e607d2]Dat kan volgens mij wel degelijk uitmaken!!!!!!
Link naar reactie
[quote:e43a4b5b82="royzwiers"]hoezo als de driver geinstalleerd zijn hoort die kaart nogwel meer dan 16 kleuren weer te geven hoor[/quote:e43a4b5b82]Toch betwijfel ik het, de Voodoo Banshee is een oude kaart en is van de tijd van de CRT's.... 9600XT en 9800 series zijn van deze tijd met TFT
Link naar reactie
[quote:e822f70f53="Duketheboss"][quote:e822f70f53="royzwiers"]hoezo als de driver geinstalleerd zijn hoort die kaart nogwel meer dan 16 kleuren weer te geven hoor[/quote:e822f70f53]Toch betwijfel ik het, de Voodoo Banshee is een oude kaart en is van de tijd van de CRT's.... 9600XT en 9800 series zijn van deze tijd met TFT[/quote:e822f70f53] Die kaart is gewoon te oud. Ik had op mijn oude pc ook eens een 15" TFT gezet, in die pc zat ook een oude voodoo. Ik heb toen ook gedaan wat ik kon, maar hem niet aan de praat gekregen
Link naar reactie
[quote:508d74fcd7="Tapie®"][quote:508d74fcd7="Duketheboss"][quote:508d74fcd7="royzwiers"]hoezo als de driver geinstalleerd zijn hoort die kaart nogwel meer dan 16 kleuren weer te geven hoor[/quote:508d74fcd7]Toch betwijfel ik het, de Voodoo Banshee is een oude kaart en is van de tijd van de CRT's.... 9600XT en 9800 series zijn van deze tijd met TFT[/quote:508d74fcd7] Die kaart is gewoon te oud. Ik had op mijn oude pc ook eens een 15" TFT gezet, in die pc zat ook een oude voodoo. Ik heb toen ook gedaan wat ik kon, maar hem niet aan de praat gekregen[/quote:508d74fcd7]Heb ik dus toch gelijk :) :P :wink: 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...