Ga naar inhoud

twee plugjes aan mijn kaart


Aanbevolen berichten

ik heb vandaag mijn nieuwe 9800 pro binnen. er zitten twee witte plugjes aan. ik neem aan dat ze voor die cooler op de kaart zijn. maar ik kan ze nergens kwijt. waar moet ik ze inpluggen? kan ik mijn kaart ook zonder die plugjes aan te sluiten ook gebruiken of brand hij dan door? je merkt wel dat ik dit voor het eerst doe. :oops: alvast bedankt
Link naar reactie
Allereerst welkom op dit forum, Heb je meer gegevens van de kaart (merk, type) en een foto? Waarschijnlijk is 1 van de pluggen voor de extra stroomvoorziening, omdat de AGP bus niet genoeg stroom levert zit die er op. De andere weet ik zo niet. Dus een foto is handig. De stroomplug moet je wel aansluiten! [Edit] Nu ik alles nog eens lees denk ik dat je hem beter even kan laten staan niks doen tot je een foto of iets deregelijks hebt. Met een merk komen we ook al een heel eind.
Link naar reactie
[quote:4117a0bb29="jilles"]nou bij mijn kaart zit ook een kabel. en de ene kant gaat in de witte plug op de kaart en de andere splitst zich op in twee witte plugjes.[/quote:4117a0bb29] Owwww, dat is gewoon om dual view te hebben met TFT monitoren. (Die hebben een DVI-aansluiting, en dat is dat witte ding)
Link naar reactie
De link met foto werkt bij mij niet. Ook op zelf gezochte foto's kan ik geen rare dingen vinden. Wat ik vermoed is dat het een kabeltje is dat de kaart van stroom kan voorzien met zo'n grote molex plug en dat ook nog een extra aansluiting heeft waar dan weer een harde schijf op kan zodat je geen stekkers tekort komt. Maak als het half kan een foto van de desbetreffede stekkers.
Link naar reactie
[quote:f980a1f0be="Interficior"][quote:f980a1f0be="jilles"]nou bij mijn kaart zit ook een kabel. en de ene kant gaat in de witte plug op de kaart en de andere splitst zich op in twee witte plugjes.[/quote:f980a1f0be] Owwww, dat is gewoon om dual view te hebben met TFT monitoren. (Die hebben een DVI-aansluiting, en dat is dat witte ding)[/quote:f980a1f0be] O, toen was ik dus ook aan het typen. :wink: Dat zou ook heel goed kunnen. Hiermee kan je de DVI aansluiting opsplitsen zodat je er 2 monitoren op kan doen.
Link naar reactie
[quote:800b907396]Wat ik vermoed is dat het een kabeltje is dat de kaart van stroom kan voorzien met zo'n grote molex plug en dat ook nog een extra aansluiting heeft waar dan weer een harde schijf op kan zodat je geen stekkers tekort komt. [/quote:800b907396] dat issie!! probleem oppgelost!! dank u dank u allen!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...