Ga naar inhoud

fx5200 of readon 9200


Aanbevolen berichten

Die radeon is beter, maar niet de 256 MB versie. Daar kan een 9200 toch niet goed mee omgaan. Ik zou dan liever een 128 MB versie nemen, die hebben over het algemeen ook nog sneller geheugen. De FX5200 is een opgevoerde GeForce 4 en is echt alleen aan te raden als je niet gaat gamen en een erg klein budget hebt.
Link naar reactie
[quote:27ae9dab2c="bbx"]ligt niet zo gek ver uit elkaar: [url]http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html#unreal_tournament_2003[/url] Ze zijn allebei gewoon krap. :P 8)[/quote:27ae9dab2c] op tommie staat ie helaas niet daar had ik al gekeken, dat is alleen de 128 mb variant.
Link naar reactie
[quote:08b98186d9="KroCoH"]Die radeon is beter, maar niet de 256 MB versie. Daar kan een 9200 toch niet goed mee omgaan. Ik zou dan liever een 128 MB versie nemen, die hebben over het algemeen ook nog sneller geheugen. De FX5200 is een opgevoerde GeForce 4 en is echt alleen aan te raden als je niet gaat gamen en een erg klein budget hebt.[/quote:08b98186d9] opgevoerde 4mx dan :wink: ti zit richting de fx5600 nu. Maar goed tis de 5200 geworden (nee is niet voor mij zelf ik heb een 5900XT)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...