Ga naar inhoud

Packard Bell TFT


Aanbevolen berichten

Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over de TFT monitor die je krijgt bij de Packard Bell IMedia 7020 15" & de 17". Ik kan namelijk niet de responstijd vinden ik heb gezocht maar kon niets vinden. En of dit scherm verder eigenlijk wel goed is. Ga hem voornamelijk gebruiken voor games en internet. Bedankt groet, MIKE
Link naar reactie
[quote:38a4b7757c="MikeTeeuwe"] Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over de TFT monitor die je krijgt bij de Packard Bell IMedia 7020 15" & de 17". Ik kan namelijk niet de responstijd vinden ik heb gezocht maar kon niets vinden. En of dit scherm verder eigenlijk wel goed is. Ga hem voornamelijk gebruiken voor games en internet. Bedankt groet, MIKE [/quote:38a4b7757c] Site van Packard Hell zegt er ook niks over ... ik zou maar een echte PC bij een PC-winkel nemen als ik jou was, geen verouderde troep van electronicazaken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Over het algemeen zijn TFT schermen niet echt geschikt voor optimale prestaties voor games, omdat, zoals bekend, de responsetijd lager is dan bij CRT schermen. er zijn inmiddels slechts twee merken die het voor elkaar hebben gekregen een lager dan 12 ms responsetijd te realiseren. De Packard Bell monitoren zijn verder uitstekend; mooi scherp, grote kijkhoek, goede lichtopbrengst en voor gemiddeld gamen meer dan ok.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...