Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo luitjes ik ben vanplan een nieuw sherm aan te schaffen. omdat ik van een flatshreen onwijsen kopijn krijg . maar welke sherm moet ik nemen welk merk en waar ken ik hem kopen. ik zou graag een 17inc scherm willen. het meesten wat ik doe op mijn pc is gamen en me buget legt rond de 150 eurie alvast bedankt
Link naar reactie
CRT-tjes ... tsja, er zijn heel wat merken te noemen: Iiyama, Philips, LG dat zijn wel goeie. Let wel op de ergonomische resolutie van die dingen: Hoe hoger de refresh rate bij een bepaalde resolutie, hoe beter ... 1024x768@85Hz moeten ze op z'n minst aankunnen. Verder kan je nog kijken naar de dot pitch, 0.25mm of lager is goed. Tenslotte is ook hoe vlakker hoe beter, kijk dus naar de effectieve diagonaal. Voor die prijs heb je trouwens ook al aardige 19" monitoren van Belinea (1280x1024@90Hz) of Hansol (1280x1024@85Hz). Gamet toch wat lekkerder dan zo'n 17" ... Je zou ook tweedehands kunnen kijken naar een mooie 19" Iiyama of zo ... 8) De meeste mensen willen nl. juist overstappen naar LCD! Zie de pricewatch voor de prijzen en leveranciers: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/51/top
Link naar reactie
[quote:4caf8b84a9="Maarten81"] Moet je wel even controleren welke frequentie/resolutie-combinaties door je videokaart ondersteund worden. Als je videokaart geen 90Hz ondersteunt op 1024x768, hoef je ook geen monitor te hebben die dat kan, dat scheelt in de prijs. [/quote:4caf8b84a9] 1. Als je videokaart geen 1280x1024@90Hz aankan, dan heb je wel een hele brakke game-kaart ... :lol: 2. Zo'n scherm gaat meestal wel langer mee dan een videokaartje ... :wink:
Link naar reactie
Mag het ook een 19 inch zijn? Of heb je daar geen ruimte voor? [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/25903?Landfilter=Benelux]dit[/url] beeldscherm is van Hansol en ik gebruik hem zelf. Ben er erg tevreden mee, heel erg. Het is alleen geen flatscreen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Ik prefereer een groter scherm boven een klein plat scherm. Maar goed, dat is heel persoonlijk he? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...